İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
Stüdyo Metropolis 2. Yıl Partisi @ Shaft Blues & Jazz Club - Kadıköy - İstanbul
Bu konu şu haber ile ilgilidir:
Stüdyo Metropolis 2. Yıl Partisi @ Shaft Blues & Jazz Club - Kadıköy - İstanbul
KOLA punk rock
• 8 Eylül 2006 00:00 •
#622469
KOLA grubu olarak metropolisçiyiz 11 Eylül 2006 Pazartesi - 17:00 de Shaft Blues & Jazz Club - Kadıköy - İstanbul dayız
SofoS
• 11 Eylül 2006 00:00 •
#622470
ehuheuhe.. metropolis iyi stüdyo, Námárìê olarak yeni çalışmalarımıza orada devam ediyoruz.. Tebrikler metropolis başarıların devamına içelim..
inoxes
• 12 Eylül 2006 00:00 •
#622472
katılımın mükemmel oldugu harika bir geceydi...