Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Stüdyo Metropolis 2. Yıl Partisi @ Shaft Blues & Jazz Club - Kadıköy - İstanbul

  • KOLA punk rock • 8 Eylül 2006 00:00 • #622469
    KOLA grubu olarak metropolisçiyiz 11 Eylül 2006 Pazartesi - 17:00 de Shaft Blues & Jazz Club - Kadıköy - İstanbul dayız
  • SofoS • 11 Eylül 2006 00:00 • #622470
    ehuheuhe.. metropolis iyi stüdyo, Námárìê olarak yeni çalışmalarımıza orada devam ediyoruz.. Tebrikler metropolis başarıların devamına içelim..
  • inoxes • 12 Eylül 2006 00:00 • #622472
    katılımın mükemmel oldugu harika bir geceydi...