Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Dinar Bandosu & Kırık Çizgi @ Peyote - Taksim - İstanbul

  • tosun • 23 Eylül 2006 00:00 • #622706
    bir süredir müzik dinleyemeyen bir insan olarak benim kulaklarımın pasını attırmış konser çiftiydi. iki grubun da vokali başarılıydı, hangisi daha iyiydi diye sorulunca seçemiyorum zira.
    Kırık Çizgi'de vokal klavyesiyle öne çıkıyordu ve bateri ritmleri de bana orjinal geldi. Dinar Bandosu'ysa yer yer elektronik, yer yer değişik enstrüman kullanışlarıyla gözüme çarptı, şarkıları temiz çalıyor gibiydiler. Başarılı bir grup.
    Kısacası, güzeldi, artık bir Kırık Çizgi severi olduğumu rahatlıkla söyleyebilirim mesela:) tekrar dinlemek üzere...
  • tosun • 23 Eylül 2006 00:00 • #622707
    yalnız burda giriş ücretinin 5 lira olarak yazıp kapıda 10 olduğunu öğrenmek de hoş olmadı...