Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Emre Aydın - Afili Yalnızlık Ekranlarda!

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Emre Aydın - Afili Yalnızlık Ekranlarda!
  • _black_ • 23 Eylül 2006 00:00 • #622728
    kral tv sonuçta herkesin evinde izlenilebiliyor herkesin evinde internet ya da kablolu tv yok şarkının sözleri çok güzel gayet hoş bi şarkı albümünü bile almayı düşünüyorum önyargı yersiz
  • ditthem • 23 Eylül 2006 00:00 • #622731
    klip süper söyleyen iyi.. daha ne olsun
  • koprualti_1903 • 27 Eylül 2006 00:00 • #622732
    çok hoş olmuş!!!
  • yagmurecceee • 27 Eylül 2006 00:00 • #622733
    müthiş emre hastayım sana
  • seffaff • 30 Eylül 2006 00:00 • #622734
    yagmurecceee hastalanma seninle uğraşamam...
    çok orjin bi şey olmuş... fevkaladenin fevkinin de fevkinde:)
  • rock_deniz • 20 Ekim 2006 00:00 • #622735
    her şey süper..
  • ayşecan • 21 Ekim 2006 00:00 • #622736
    şarkı da müthişş olmuş klip de..manyak bişeyy işte yaa...amannn aç sesiniii bağıra bağıra söyle...öyle bişey buuu:D
  • yagmurecceee • 5 Ocak 2007 00:00 • #622738
    valla klip filan güzelde bir konserine gidin beğenirseniz neyim...