İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
Emre Aydın - Afili Yalnızlık Ekranlarda!
Bu konu şu haber ile ilgilidir:
Emre Aydın - Afili Yalnızlık Ekranlarda!
_black_
• 23 Eylül 2006 00:00 •
#622728
kral tv sonuçta herkesin evinde izlenilebiliyor herkesin evinde internet ya da kablolu tv yok şarkının sözleri çok güzel gayet hoş bi şarkı albümünü bile almayı düşünüyorum önyargı yersiz
ditthem
• 23 Eylül 2006 00:00 •
#622731
klip süper söyleyen iyi.. daha ne olsun
koprualti_1903
• 27 Eylül 2006 00:00 •
#622732
çok hoş olmuş!!!
yagmurecceee
• 27 Eylül 2006 00:00 •
#622733
müthiş emre hastayım sana
seffaff
• 30 Eylül 2006 00:00 •
#622734
yagmurecceee hastalanma seninle uğraşamam...
çok orjin bi şey olmuş... fevkaladenin fevkinin de fevkinde:)
rock_deniz
• 20 Ekim 2006 00:00 •
#622735
her şey süper..
ayşecan
• 21 Ekim 2006 00:00 •
#622736
şarkı da müthişş olmuş klip de..manyak bişeyy işte yaa...amannn aç sesiniii bağıra bağıra söyle...öyle bişey buuu:D
yagmurecceee
• 5 Ocak 2007 00:00 •
#622738
valla klip filan güzelde bir konserine gidin beğenirseniz neyim...