-
kasım ayı blue jean dergisinde şeboizm şebnem ferah cover yarışması ve katılım koşullarıyla ilgili haber yer almıştır.ayrıca şebnem ferah posteride bu ay ki blue jean dergisinde.bence kaçırmayın.
-
Ben yarışmayı düzenleyen kişilere de aynı şeyi dedim, aynı yanıtı verdiler. Sadece İstanbul ve çevresinden adamlar katılabilir eğer canlı performans olunursa dediler.
Acımasız olmak istemem ama madem bu işe gönül vermiş bu insanlar, o zaman finale kalırlarsa, kalkarlar gelirler.
Dediğim gibi, ev kaydını adam kendi yapar, grubunun fotorafını koyar sembolik olarak, belki de gerçekte çalamayacakları şeyi, bilgisayarda yapıp, başarılı olurlar. bu şimdi adil mi oluyor ?
-
kayıtlar göndeirilmeye başlandı arkadaşlar;
[email protected] ve
[email protected] adreslerinin her ikiside başvurular için kullanılmalıdır.tüm gruplara başarılar dileriz
-
Eser Alımları Uzatıldı .. 26 Kasım 2006
Katılımcı grupların yoğun sınav ve üniversite dönemi yüzünden gelen istekler doğrultusunda katılım 30 gün süreli uzatılmıştır. Eserlerini gönderen grupları beklettiğimiz için özür diler, sabırlı davranarak yaptığımız işe saygı gösteren tüm gruplara teşekkürlerimizi Seboizm.Com ailesi olarak sunuyoruz.
Son Katılım :: 01 Ocak 2007 'dir.
-
lanet olsun şu grup işlerimi oturtamadığım için katılamadım bi de geç öğrendim yarışmayı..ama bence güzel fikir tekrar istiyorumm çünkü ozaman ben kazanıcaaaammm:))
-
e ama hala bekliyoruz ne zaman dinlicez eserleri :(
-
seboizm şebnem ferah cover yarışmasına katılan 16 grubun kayıtlarını
http://www.seboizm.org/player/player.html adresinden dinleyebilirsiniz ve www.seboizm.com forumlarında grup ve şarkılar hakkında yorum yapabilirsiniz...
-
ya ben yorum yapmıyım yapmıyım diyorum ama coverlar berbat ya Şebnem e deli gibi asıgım ama bunu solemelıyım coverlar cok kotu sanırım kotunun ıyısı secilecek cok vahım ya:(
-
ayrıca bu yarısma cok mantıksız ya ayıp kadına yemın ederım pfssss yok susuyorum ben ama agladım ya coverları dınlerken sınırden...
-
bu bir yarışma iyi şarkılar olduğu gibi kötülerininde olması çok doğal.nokiasupersound yarışmasınıda gördük,mide bulandıran şarkılar vardı 500 600 tane.işe yarar 10 şarkı falan vardı içinde.16 şarkı içinde bırakta kötüleride olsun:)