Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Eylem Pelit - Bas Gitar Atölyesi @ GaRaJ Performans Merkezi - Kadıköy - İstanbul

  • GaRaJ Bekçisi • 16 Aralık 2006 00:00 • #623943
    Doğru saat 18:00. Eylem Pelit'in yoğun çalışma temposu bu zaman seçimini gerektiriyor.

    Kendisinden öğrenebileceğimiz çok şey var... İlgili herkesi GaRaJ Performans Merkezi'ne bekliyoruz.
  • necrosamash • 16 Aralık 2006 00:00 • #623944
    Birde Berç Yeremyan gelse...
    Hatta Habbecik grubu komple gelse daha iyi olurdu:)
  • uykucu_basses • 19 Aralık 2006 00:00 • #623945
    yaw ustam ankarayada bir yolun düşse?
  • muhtarofbass • 20 Aralık 2006 00:00 • #623946
    bu toprakların yetiştirdiği en önemli müzisyenlerden kendisi... harikadır...
  • wogon • 20 Aralık 2006 00:00 • #623947
    Çok melodik, çok alçakgönüllü, erdem sahibi bir bas gitarcı izledik GaRaJ Performans merkezinde bu akşam. Hiç ummadığım oranda da doluydu. Galiba artık genç müzisyenler bir şeylere ilgi göstermeye başlıyorlar.

    İzlenimlerin ve videonun yer alacağı makale en geç cumartesi Bekçi'ye gidecek.

    Görüşmek üzere...
  • Pastorius • 20 Aralık 2006 00:00 • #623948
    çok yararlı bir atölye oldu..şimdi uygulama zamanı..teşekkür ederim/ederiz..
  • burakerdogan • 20 Aralık 2006 00:00 • #623949
    parçaları çok şıktı.sonuncusu hariç kaydettim kısım kısım. mütevazi biri, arasıra hakkıyla laf sokuyor sektöre, sadece tellere tıngırdayan biri olmadığını gösteriyor.
  • _horizon_ • 21 Aralık 2006 00:00 • #623950
    kendisiyle akm de aynı grupta sahne alma şansı elde etmiştim (bülent ay, eylem pelit, berç kerimyan , ve ben:) ) 1,5 sene önce. gerçekten çok kaliteli bir müzisyen...
  • Seb • 21 Aralık 2006 00:00 • #623951
    Müzik bilgimin eğitimsiz bir dinleyici düzeyinde olmasına ve tüm muhabbetin müzisyenler arasında geçmesine rağmen: Eylem Bey'in mütevazi kişiliğinden, hayata bakışından, işine duyduğu saygıdan ve itina ile düşünülmüş endişelerinden etkilendim. Çünkü ne iş yaparsak yapalım nasıl çalışmak, nasıl düşünmek, nasıl araştırıp öğrenmek gerektiğinden bahsetti. Gözlerindeki parıltıdan işini ne kadar sevdiği belliydi. Kendisine teşekkür ederim. Ayrıca müziği bana çok hitab etti. Müjdesini verdiği albümünü almak istiyorum. Herkese sevgiler,
  • Güner • 21 Aralık 2006 00:00 • #623953
    Bu kadar iyi müzisyenlerimizin varlığını gördükçe büyük gurur duyuyorum.Bir bas bu kadar güzel çalınır.Pop jaz aşığı olduğum için çok keyif aldım.O yoğun yağmurda 2 saatte bu performansı izlemek için K.Çekmece'den geldim.Eylem Pelit'i Habbecik grubunda tanıdım ve sitilini çok beğendim.Passiflora grubu olarak da herkese tavsiye ederim.Nardis'te izleyebilirsiniz.Bas çalmaya devam edelim...