insan bi kere mi hata yapmaz!! hatalar insanlar içindir ama volkan öktem davul başında adeta kusursuzdu.. bi o kadar da hissiyatlı çalıyordu.. çok da mütevazıydı. olduğu gibi. workshop olayı yavaş yavaş oturuyor galiba. garaj'a böylesine sağlam müzisyenleri bizlerle buluşturduğu için gerçekten teşekkürler.