Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Megadeth - That One Night: Live In Buenos Aires Albüm Kapağı Açıklandı.

  • 2mi3 • 18 Aralık 2006 00:00 • #624475
    Alınasıymış be :)
  • gokhankalafat • 19 Aralık 2006 00:00 • #624476
    kapak çok başarılı..çarpıcı..
  • ChesterCharles • 19 Aralık 2006 00:00 • #624477
    ay tikky sarışııın
  • Birol • 19 Aralık 2006 00:00 • #624478
    ay tikky sarışııın


    Tiki miki ama para onda. ;)
  • judgement13 • 20 Aralık 2006 00:00 • #624479
    albumdeki butun parcalar cok guzel zaten.
    iki yeni şarkı var onları da zaten dinlemiştim
    kapakta çok şık olmuş
    sabırsızlıkla bekliyorum...
  • almost honest • 20 Aralık 2006 00:00 • #624480
    garajda böyle haberleri okumaya alışkındegilim. haberdardım bu haberden fakat burdada karşılasdmak beni mutlu etti megadeth mart ayında 20 DVD çıkartsın 20 albüm çıkartsın gözumkapalı duşunmeden gider alırım başarılarının devamını dilerim
  • onurtugrul • 21 Aralık 2006 00:00 • #624481
    Megadeth işte;)
  • Leviathan • 22 Aralık 2006 00:00 • #624482
    o değil de 175 tane megadeth parçasından i'll be there i oraya koyan mustaine efendiyi bir irdelemek gerek diye düşünüyorum. koy yeğenim rust in peaceden, koy icab ederse dawn patrol u koy. ona da razıyız da, öyle rissk albümünün kokoş bir aşk şarkısını oraya koymak yakışmamış. kardeşim çalın bir take no prisoners, çalın bir killing road. megadeth bunlar demek. megadeth demek öyle kaderimde bu da mı vardı demek değil.
  • In Desert • 22 Aralık 2006 00:00 • #624483
    aslan yelesi gibi saç var adamda.. :)
  • SystemOfADown • 23 Aralık 2006 00:00 • #624484
    Kapak iyimiş =)