Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kungfu & Bi'Şey & Normale & Voodoo Medicine & Broken Chains @ Ekşi Limon - Taksim - İstanbul

  • Quivalen • 21 Aralık 2006 00:00 • #624524
    80lerden başlayarak ortamı ısıtıcaz arkadaşlar.... voodoo medicine olarak çok heyecanlıyız =)
  • enerji • 21 Aralık 2006 00:00 • #624525
    haydi hep beraber cuma günü ekşi limona gidiyoruz.
  • deco • 21 Aralık 2006 00:00 • #624526
    Bi'SeY Bi'SeY Bi'Sey:) Eksi'de Bi'SeY olcak:) Bekliyos;)
  • milkamil • 21 Aralık 2006 00:00 • #624527
    izlenilmeyi hakedecek bir parti olacak kaçırılmamalı:)
  • teleCaster_CF • 21 Aralık 2006 00:00 • #624528
    kungfu dağıtıcak gene ortalığı onu bunu bilmem kungfu sallar geceyii
    süper delidehşet
  • KeReMmM • 21 Aralık 2006 00:00 • #624529
    Güzel bir organizasyon güzel gruplar.. Artık bize de ekşi limona gidip izlemek düşer :)
  • plastik-nebula • 21 Aralık 2006 00:00 • #624530
    esası gruplar kesinlikle çok güzel o akşam bizim epeyli kalabalık olan kafilemizle doldurucaz açıkçası açıkçası gel cuma gel cuma =)
  • voice_on_fire • 21 Aralık 2006 00:00 • #624531
    ooo süperr afişde güzel.. kung fu var haa !! kesin gelicem o zaman.. voodoo medicine da fena değil diyolar... organizatore teşekkürler.. bize bole partyler lazım.çoşalım ya.. uyutuyolar diğerleri.. takipteyizz... bak
  • bad_witchh • 21 Aralık 2006 00:00 • #624532
    kung fu yu dinlemeyen arkadaşlara öneriyorum ve böyle güzel grupları biraaraya getiren organizsayonları yapan arkdaşların ellerine sağlık diyorum.Olunması gerek bi organizasyon gerçekten güsel müzik yapan grupları barındırıyor! orda olucaz eminim ki eğlenceli geçicektir!
  • runklican • 21 Aralık 2006 00:00 • #624533
    oleeyy!!
    vee yine yine mükemmel bi konser olacakk !!
    gidiyoruz di mii !
    :D