Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Let To Die Rock Fest II @ Dungeon Bar - Bornova - İzmir

  • ydguner • 28 Aralık 2006 00:00 • #624784
    notwithstanding saat kaçta çıkacak mutlaka gelmeye çalışacağım..zevkli olacağına inanıyorum...
  • ydguner • 28 Aralık 2006 00:00 • #624785
    ve karşıyakada bileti nerden alabilirim
  • beklicem321 • 28 Aralık 2006 00:00 • #624786
    Frekans Stüdyo karşıyakada zaten. Oradan alabilirsin.
  • smyrna525 • 29 Aralık 2006 00:00 • #624787
    notwithstanding kesinlikle dinlenilmesi gereken bi grup...
    anti soad akımının öncülerinden...
    süper bi grup...
    oradayım inş...
  • carnage13 • 1 Ocak 2007 00:00 • #624788
    oyoyoyoyoyoyoyoyoyooyoyoy habere bak gidilmezmi:DD
  • gsyagiz • 2 Ocak 2007 00:00 • #624789
    kendi şarkılarınımı çalıyolar genelde yoksa cover mı bilen varsa?
  • beklicem321 • 2 Ocak 2007 00:00 • #624790
    Kendi parçalarını çalacaklar. Grupları biliyorsanız zaten albümleri de mevcuttur.
    Suicide-Selftorture-Notwithstanding-Ketum...

    Selftorturenin 3. albümünün çıktığını biliyorum.

    Nothwithstanding'in de zaten hali hazırlda bir albümleri var.

    Suicide'nin de 2 albümü bulunmaktadır. (link: http://www.suicidepact.net/ )

    Ketum'un kendi demoları yeralmaktadır hali hazırda ( link: http://www.myspace.com/ketumdeathmetal )
  • hrdrck bko • 2 Ocak 2007 00:00 • #624791
    of of of.... neden ben şehir dışındayken böyle etkinlikler olurkiiiii,giden akadaslar bizim yerimize de eğlenn artık,,,
  • mustyy • 3 Ocak 2007 00:00 • #624792
    ordayım
  • eMziQ • 6 Ocak 2007 00:00 • #624793
    iş yapar