-
harika haber, orkestrada kimler olcak acaba..
-
umarım fıyatlar çok kalın olmaz da her isteyen gelebilir...
-
kendimi gayet 3 haneli rakamlara hazırlamış durumdayım, yeter ki Holiday Blessings çalsın, Ladies Of Azerbaijan söylesin. Sweet Sadness çalacaksa canımı bile veririm.
-
Umarım fiyatta uçmazlar....:((((( mende azeriyem..
-
omar hakim gelirse giderim -al di meola da gelirse fiyat farketmez uçarak giderim herkese de tavsiye ederem men..
-
kaçmazzz kesinlikle kaçmazzz
-
19:00 değil 21:00 da 38 ytl ve 150 ytl arasıymış fiyatları.
-
gitmek gerek...
-
aldım biletimi, herkes gibi bende grubuyla gelmesini istiyorum ama pek sanmıyorum öyle olacağını. olsun kendiside yeterde artar bile
-
amman tanrım bu konser kacmaz elbette,müthiş bi ses cünküm :)