Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Aziza Mustafa Zadeh @ Lütfi Kırdar Kongre Ve Sergi Sarayı - Harbiye - İstanbul

  • FlashRoyal • 9 Ocak 2007 00:00 • #625245
    harika haber, orkestrada kimler olcak acaba..
  • ufukdinç • 9 Ocak 2007 00:00 • #625246
    umarım fıyatlar çok kalın olmaz da her isteyen gelebilir...
  • aleister • 10 Ocak 2007 00:00 • #625247
    kendimi gayet 3 haneli rakamlara hazırlamış durumdayım, yeter ki Holiday Blessings çalsın, Ladies Of Azerbaijan söylesin. Sweet Sadness çalacaksa canımı bile veririm.
  • novacine • 10 Ocak 2007 00:00 • #625248
    Umarım fiyatta uçmazlar....:((((( mende azeriyem..
  • katl-i wacip • 10 Ocak 2007 00:00 • #625249
    omar hakim gelirse giderim -al di meola da gelirse fiyat farketmez uçarak giderim herkese de tavsiye ederem men..
  • ezgis0s • 11 Ocak 2007 00:00 • #625250
    kaçmazzz kesinlikle kaçmazzz
  • _PeReSt_ • 20 Şubat 2007 00:00 • #625251
    19:00 değil 21:00 da 38 ytl ve 150 ytl arasıymış fiyatları.
  • BEATLES • 22 Şubat 2007 00:00 • #625252
    gitmek gerek...
  • burrc • 22 Şubat 2007 00:00 • #625253
    aldım biletimi, herkes gibi bende grubuyla gelmesini istiyorum ama pek sanmıyorum öyle olacağını. olsun kendiside yeterde artar bile
  • Say Something • 22 Şubat 2007 00:00 • #625254
    amman tanrım bu konser kacmaz elbette,müthiş bi ses cünküm :)