Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kurban @ Hayal Cafe Delmar - İnönü - Eskişehir

  • ernesto-che • 22 Ocak 2007 00:00 • #625541
    izmitten kalkıp bu konser için eskişehire gidicem valla :D
  • jack_sabun • 24 Ocak 2007 00:00 • #625542
    bugun afisi gordum universite'nin icinde.kitabevinin caminda duruyodu.soyle biraz aptallastim.bir de nerde kalmistik yazmiyo mu?eski afislerden felandir dedim kendi kendime.sonra 15 subat ta hayal'de yaziyodu,gittim kaptim direk bileti.bilet biraz pahali ama olsun.
    kitabevinden ciktigimda hala 'kolpa mi acaba?adam beni ayakta s.kmesin' gibi duygusal seyler geciyodu kafamdan.
    bir daha dagilmazlar umarim.ikinci defa da boyle olursa kalbim yetmez heralde.
  • müziktutkunu • 25 Ocak 2007 00:00 • #625543
    istanbulda kurban konserine gidemiyorum diye üzülmüştüm ama hayal cafe sayesinde 15 Şubatta mükemmel bi konser yaşayacağız...
  • facei • 4 Şubat 2007 00:00 • #625544
    22.5 ogrenci mi
  • emirjan • 7 Şubat 2007 00:00 • #625545
    ya hadi gelin eskişehirede bekliyoruz seni burak :)