bugun afisi gordum universite'nin icinde.kitabevinin caminda duruyodu.soyle biraz aptallastim.bir de nerde kalmistik yazmiyo mu?eski afislerden felandir dedim kendi kendime.sonra 15 subat ta hayal'de yaziyodu,gittim kaptim direk bileti.bilet biraz pahali ama olsun.
kitabevinden ciktigimda hala 'kolpa mi acaba?adam beni ayakta s.kmesin' gibi duygusal seyler geciyodu kafamdan.
bir daha dagilmazlar umarim.ikinci defa da boyle olursa kalbim yetmez heralde.