Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Nirvana & Pearl Jam & Alice in Chains Cover Gecesi @ Bronx - Taksim - İstanbul

  • themawkish • 26 Ocak 2007 00:00 • #625752
    Bi dahaki Grunge gecesine bizim sahneye çıkamamız dileğiyle, o gece ordayım..
  • 2mi3 • 27 Ocak 2007 00:00 • #625753
    Turkiye'de olsaydim kacirmazdim.....Sahnede Fuji;yi de gormek isterdim boyle bir gecede....
  • EvTiMoV • 27 Ocak 2007 00:00 • #625754
    ben t.dağdan kalkıp gideceğim o geceye kısmetse
    yok mu t.dağdan birileri
  • scorpio • 27 Ocak 2007 00:00 • #625755
    18 yaş sınırı varmıdır...bilgi verilmemiş ama...17yiz yani ...
  • Alleqo • 30 Ocak 2007 00:00 • #625756
    allah zihin açıklığı versin
    askere gitmezsem ordayım bende...
  • themawkish • 30 Ocak 2007 00:00 • #625757
    http://aliceinchains.fankulubu.net

    Layne Staley, AIC'i ve Grunge müziğini unutamayanlar ,yaşatmak isteyenler;söylecek sözü olanlar...
  • bak • 30 Ocak 2007 00:00 • #625758
    18 yaş sınırı var.
  • OyuncakDunya • 30 Ocak 2007 00:00 • #625759
    öğrenci kaç yetele öğrenci???
  • BEATLES • 31 Ocak 2007 00:00 • #625760
    aman ya artık 3 yıl sonraya...
  • BASSarım • 31 Ocak 2007 00:00 • #625761
    Seattle night!

    Hepsi seattle'lı sanırım...


    Güzel olur