Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Pentagram @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • byrm_89 • 5 Şubat 2007 00:00 • #626077
    2. konseri DVD yi tamamlamak için veriyolar galiba
  • bed of razors • 5 Şubat 2007 00:00 • #626078
    onu bilmemde mükemmel bi konserdi :)
  • KoraL • 5 Şubat 2007 00:00 • #626080
    Dream haftasonunda pentagram olcakmış duyrulur
  • oha • 6 Şubat 2007 00:00 • #626081
    güzeldi güzel ...
    her şeye rağmen ..
  • keuqbod • 6 Şubat 2007 00:00 • #626082
    gidiemdm ben yaa:'(
    ama dreamde haftasonu pentagram var iyik:)))
  • bleak • 6 Şubat 2007 00:00 • #626083
    vestiyer rezaletini saymazsak 4/4 lük bir konserdi...
  • refycoz • 7 Şubat 2007 00:00 • #626084
    vestiyerlik denen meslek ne ise ben bir daha bu işe birşeyimi vermem bu bir.bir daha da kolay kolay 18 yaş sınırı olmayan konsere gidilmiyeceğini bu konserde öğrenmiş olduk bu da iki
    üçüncü ve son olarak ta ogün sanlisoy çıkınca "popçular dışarı" diye bağıran ama secret missile performansıyla apışan 13-14 yaş aralığındaki gençlere sölenecek en iyi cevabı vermiştir ogün abimiz.Onun dışında süperdi denebilecek bi konser oldu
  • celalo • 8 Şubat 2007 00:00 • #626085
    Özet geçeyim, konser başladıktan hemen sonra başlayan çilem, bir konser barzosunu boğmama ramak kalmışken yerimi değiştirmeye karar verdiğimde biraz dindi. Konserin yarısından hiçbirşey anlamadım. O abuk salona o kadar insanı tıkan zihniyeti kınayarak ikiye bölüyorum ayrıca, günlerdir anlam veremediğim, nasıl bir insan nasıl bir metalci, nasıl bir pentagramcı, nasıl bir müziksever, nasıl bir aç konser BOYUNCA yer değiştirir durur! Stadda maç seyretmekle pentagram dinlemeyi aynı sanan, barzolar, gelmeyin şu konserlere artık!! Kendinize başka hobiler edinin, geceleri beyoğlunda gezin falan. Rahat bırakın bizi de biramızı içip, sallayalım kafalarımızı, konserin dibine vuralım. Gelmeyin yahu konserlere, konser sizin neyinize.
  • alexi_laiho • 8 Şubat 2007 00:00 • #626086
    Sağlam konserdi kim ne derse desin...
  • alexi_laiho • 8 Şubat 2007 00:00 • #626087
    celalo haklısın valla hocam ne diim tıka basa dolulugunuda geçtik insanlar dağdan indim şehre mantığı ile konser izliyorlar yanımda 3 4 kişilik bi grup vardı herifin yanındaki arkadaşına kurduğu cümle aynen söyleydi '' lann olm bur durduğumuz yerde hiç karı kız yok lannn gel olm şöyle şu tarafa gidelim orda daha manyak karı kız var yürü '' yorumsuz şimdi bu zihniyetle aynı mekandasın abazalar,bebeler,motorlar v.s v.s ne ararsan vardı .. nese konuyu müziğe getirirsek eğer ögün sanlısoy ve pentagram bildiğimiz gibi bravo bazı herifler pentagrama özenti deselerde bu onların hiç bi halttan cakmadıkları anlamına gelir :) pentagrama özenti diyen bu gruptaki aynı herifler metallica'yıda taşlamışlardı biliyoruz nese beyoğlunda taksimde orda burda surda bi suru bar cafe var gidin çalın orda bakarsınız bi gün sizde yunanistan gibi bi yerde dünyanın önde gelen grupları ile aynı sahnede yer alıp alkış alırsınız :D kimbilirrrrrr...