Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ComaLie & Revolters & Ego @ Ekşi Limon - Taksim - İstanbul

  • bigbosster • 12 Şubat 2007 00:00 • #626148
    Yürü be "EGO" kim tutar sizi!! :))....Ben arkanızdanım merak etmeyin.
  • xxZxx • 15 Şubat 2007 00:00 • #626149
    kim tutar bizi?
  • soulfly_86 • 17 Şubat 2007 00:00 • #626150
    valla ya kim tutar:P
  • hermes_85 • 22 Şubat 2007 00:00 • #626151
    revolters ve comalie gelmek için kesinlikle yeterli neden....
  • soulfly_86 • 26 Şubat 2007 00:00 • #626152
    süper bir konserdi tüm gelenlere çok teşekkür ederiz...çok eğlendiğimi ve eğlendirdiğimizi düşünüyorum...nice konserlere :D