-
Bu arada GARAJ ekibi ne kadar kabul etmese de 17 Mart'da Studio Live'de tekrar bir konser olacaktır.
-
sen zakkumsun ya da en büyük fanısın ya da para alıyorsun bu işten...bence...
-
en büyük fanı konusunda haklı olabilirsin..
-
ben Zakkum degilim.En büyügü ,en küçüğü de değilim.Gereksiz hüsnü kuruntular yapmayınız."sizce"
-
Ankarada garaj diye bir mekanda dinlemiştim performansları iyi olabilir ama grup üyelerinin dinleyicilerle gereksiz polemiklere girmesi rahatsız edici ve hoş değildi müziktten çok çene çalıyorlardı.
-
"Kışkırtıcı sahne performansı" hahaha süper ya.
Kışkırmak isteyenlere duyrulur. Gelin kışkırın.
-
herkes birer zakkum değilmidir aslında?
-
nihahaahhaha
-
17 Mart İstanbul konserinden sonra sıradaki büyük konser.Ankara'lı grubun Ankara'da verecegi ilk konser.Merakla bekleniyor..
-
Konser 5 Nisan'a alınmıştır.