Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Zakkum @ Zehr-i Zakkum Albüm Ankara Tanıtım Konseri - If Rock Bar - Kavaklıdere - Ankara

  • bdisaster • 7 Mart 2007 00:00 • #626563
    Bu arada GARAJ ekibi ne kadar kabul etmese de 17 Mart'da Studio Live'de tekrar bir konser olacaktır.
  • syarar • 7 Mart 2007 00:00 • #626564
    sen zakkumsun ya da en büyük fanısın ya da para alıyorsun bu işten...bence...
  • metalikmanyak • 7 Mart 2007 00:00 • #626565
    en büyük fanı konusunda haklı olabilirsin..
  • bdisaster • 7 Mart 2007 00:00 • #626566
    ben Zakkum degilim.En büyügü ,en küçüğü de değilim.Gereksiz hüsnü kuruntular yapmayınız."sizce"
  • FaTiMa • 7 Mart 2007 00:00 • #626567
    Ankarada garaj diye bir mekanda dinlemiştim performansları iyi olabilir ama grup üyelerinin dinleyicilerle gereksiz polemiklere girmesi rahatsız edici ve hoş değildi müziktten çok çene çalıyorlardı.
  • up_to_fly • 8 Mart 2007 00:00 • #626568
    "Kışkırtıcı sahne performansı" hahaha süper ya.

    Kışkırmak isteyenlere duyrulur. Gelin kışkırın.
  • syarar • 9 Mart 2007 00:00 • #626569
    herkes birer zakkum değilmidir aslında?
  • syarar • 9 Mart 2007 00:00 • #626570
    nihahaahhaha
  • bdisaster • 19 Mart 2007 00:00 • #626571
    17 Mart İstanbul konserinden sonra sıradaki büyük konser.Ankara'lı grubun Ankara'da verecegi ilk konser.Merakla bekleniyor..
  • bdisaster • 26 Mart 2007 00:00 • #626572
    Konser 5 Nisan'a alınmıştır.