-
Dinlediğim en başarılı Pink Floyd Tribute grubu.
-
Çok merak ettim Perşembe oradayım.1975'den hatta 1973'den evvelki Pink Floyd benim favorim ama "Shine on you"da çok sağlam parçadır.Bölüm 2 modern bir ağıt(O ne demekse).
7 Pink Floydlar acaba "A Saucerful of secrets "çalıyor musunuz?
-
Demo kayıtlarından dinlediğim kadarıyla oldukça başarılı bir gruba benziyor. 15 Mart'ta bir aksilik olmadığı takdirde ben de oradayım..
-
ya bekçi amca, ankara'ya da yapsana bi guzellik... hep istanbul'da ama yaaa... :( aç işte ankara'da da bi studyo:p
-
"A Saucerful of Secrets" çalmıyoruz şimdilik. Ama zaman nelere gebedir, bilemeyiz:)
-
ya rica etsek playlisten bişiler yazabilr misinz..sakaryadaym ben böyle cuma okulu asıp geleceğim sanırsam =))
-
bende ordayı olmayı çooookk isterdim...ama olamıcam,istanbul çok uzak çünkü...internetten izletseniz bari...olur mu?
-
sürpriz olsun diye tüm playlisti ifşaa etmeyeceğim ama en azından bir ipucu vereyim: bir albümün tamamını çalacağız, dark side sonrası dönemden bu albüm de:)
-
cidden merak ettim umarım gidebilirim
-
canlı dinlemek isterim doğrusu... başka bi programım olmadığı taktirde ordayım...