Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

7 Pink Floydlar @ GaRaJ Performans Merkezi - Kadıköy - İstanbul

  • up_to_fly • 8 Mart 2007 00:00 • #627474
    Dinlediğim en başarılı Pink Floyd Tribute grubu.
  • rubber soul • 8 Mart 2007 00:00 • #627475
    Çok merak ettim Perşembe oradayım.1975'den hatta 1973'den evvelki Pink Floyd benim favorim ama "Shine on you"da çok sağlam parçadır.Bölüm 2 modern bir ağıt(O ne demekse).

    7 Pink Floydlar acaba "A Saucerful of secrets "çalıyor musunuz?
  • barısh • 8 Mart 2007 00:00 • #627476
    Demo kayıtlarından dinlediğim kadarıyla oldukça başarılı bir gruba benziyor. 15 Mart'ta bir aksilik olmadığı takdirde ben de oradayım..
  • vast • 8 Mart 2007 00:00 • #627477
    ya bekçi amca, ankara'ya da yapsana bi guzellik... hep istanbul'da ama yaaa... :( aç işte ankara'da da bi studyo:p
  • ner • 8 Mart 2007 00:00 • #627478
    "A Saucerful of Secrets" çalmıyoruz şimdilik. Ama zaman nelere gebedir, bilemeyiz:)
  • scarlet fever • 9 Mart 2007 00:00 • #627480
    ya rica etsek playlisten bişiler yazabilr misinz..sakaryadaym ben böyle cuma okulu asıp geleceğim sanırsam =))
  • homini • 9 Mart 2007 00:00 • #627481
    bende ordayı olmayı çooookk isterdim...ama olamıcam,istanbul çok uzak çünkü...internetten izletseniz bari...olur mu?
  • ner • 9 Mart 2007 00:00 • #627482
    sürpriz olsun diye tüm playlisti ifşaa etmeyeceğim ama en azından bir ipucu vereyim: bir albümün tamamını çalacağız, dark side sonrası dönemden bu albüm de:)
  • corinne • 9 Mart 2007 00:00 • #627483
    cidden merak ettim umarım gidebilirim
  • NeGüZeL_İsTnbL • 10 Mart 2007 00:00 • #627485
    canlı dinlemek isterim doğrusu... başka bi programım olmadığı taktirde ordayım...