Ortam güzel,grup farklı ve ilgi çekici,18 yaş sınırıda var.Sınavlardan sonra olduğu içinde gidilir derim şahsen.
19 Mart 2007 Pazartesi | Yazan: A Dead Castle
ya bişey sorucam sen niye yaşa bu kadar çok takıyosun? yorumlarının çoğunda yaşla ilgili hoş olmayan şeyler yazıyo.. ne istiyosun 18 yaş altından? ne yaptılar sana? ayrıca sen de ananın karnında 21 yaşında çıkmadın değil mi?