Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İküMüzik Üniversitler Arası Amatör Müzik Günleri @ İstanbul Kültür Üniversitesi - Ataköy - İstanbul

  • Single_FACTOR • 26 Mart 2007 00:00 • #627837
    Geçen seneki festivale ilk gün Yağmur yüzünden katılım olamamıştı.
    bu sene çok iyi organizasyon olacağına eminim.
    Mimar sinandan sonraki Çaldığım en güzel Üniversite sahnesiydi teşekkürler.
  • Rockvolkan • 28 Mart 2007 00:00 • #627839
    sadece universiteliler mi katılıyor ??

    grubumuz tamamen lise ogrencilerinden olusuyor bzde katılabilyormuyuz?
  • Rockvolkan • 28 Mart 2007 00:00 • #627840
    katılamıyormusuz :))
  • alexus • 29 Mart 2007 00:00 • #627841
    Katılım formunu nasıl alabiliriz??
  • Spider-Man • 29 Mart 2007 00:00 • #627842
    Geçen sene OPAL grubu yağmur altında süper eğlenceli bir şekilde çalmıştı...Yine çalar...Her türlü çalar...
  • ikumuzik • 29 Mart 2007 00:00 • #627843
    Katılım formu sitemizde yer alıyor:

    http://muzikgunleri.ikumuzik.com
  • alexus • 2 Nisan 2007 00:00 • #627844
    peki son 2 sorum katılan gruplardan 2 arkadaş üniversiteli olcak demişsiniz aynı üniversitedemi olması gerekiyor birde beste gruplarının önceliği varmı biz sırf kendi bestelerimizden oluşan bir demo göndermek istiyoruz bu yüzden sordum...
  • deumleu • 2 Nisan 2007 00:00 • #627845
    sizleri 16-20 nisan arası yapılacak 9.istanbul rock festivvalinde de görmek isteriz. Ne de olsa amaç aynı. Türler farklı olsa da. ikisi de ücretsiz ikisi de amatör gruplara destek veriyor.
  • DaveMania • 2 Nisan 2007 00:00 • #627846
    Grup Maske olarak geçen sene yer aldığımız İKÜ amatör müzik günlerine bu senede katılmak için demolarımızı bugün yollamış bulunmaktayız. Umarım tekrar sahne alabiliriz.:)

    www.purevolume.com/maske

    http://maske.rockmekan.com
  • ikumuzik • 2 Nisan 2007 00:00 • #627847
    "peki son 2 sorum katılan gruplardan 2 arkadaş üniversiteli olcak demişsiniz aynı üniversitedemi olması gerekiyor birde beste gruplarının önceliği varmı biz sırf kendi bestelerimizden oluşan bir demo göndermek istiyoruz bu yüzden sordum..."

    grupta en az iki kişinin üniversiteli olması yeterli aynı üniversiteden olma zorunluluğu yok.

    bestelerini kendi yapan gruplara biraz daha öncelik veriyoruz ama cover yapmanız da sorun değil...