Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeditepe Üniversitesi Cover Yarışması @ Studio Live - Taksim - İstanbul

  • bak • 28 Mart 2007 00:00 • #627905
    grupların katılımını bekliyoruz arkadaşlar.
  • elektromanyak • 28 Mart 2007 00:00 • #627906
    son başvuru ne zaman ?
  • bak • 28 Mart 2007 00:00 • #627907
    15 Nisan arkadaşlar
  • kacak • 30 Mart 2007 00:00 • #627908
    ödül ne peki? onu anlayamadık?
  • halojensapien • 30 Mart 2007 00:00 • #627909
    sahne falan heralde..
  • -Nox- • 30 Mart 2007 00:00 • #627910
    herşey çok güzel ancak klüp olarak müzik üretimini destekliyoruz deyip cover yarışması yapmak iyi bir seçim değil bence.
  • bak • 30 Mart 2007 00:00 • #627911
    Ödül yakında duyurulucak arkadaşlar.
  • endoretikulum • 30 Mart 2007 00:00 • #627912
    kenanın parmağı varsa iyidir.. bekleyelim bakalım..
  • Morrissey • 2 Nisan 2007 00:00 • #627913
    Jurılerın ısımlerıyle ılgılenın bence : ) Hepsı bu pıyasanın kafa ısımlerı..

    Odul sorun cokda onemlı degıl bence :)
  • murataxu • 3 Nisan 2007 00:00 • #627915
    her grup 1şarkımı söylicek??ve demosu yollanıcak şarkı,orada söylenicek şarkımı olmak zorunda?