merhaba arkadaşlar ben aranıza yeni katıldım bende davetlimiyim acaba kazım koyuncunun sesini çok severim kişiligini de mesajımı okuyan biri yanıt versin
''Halkların kardeşliği adına, aşk ve sevgi adına, özgürlük adına gelin horona duralım...'' bak sloganda ne yazıyor anlarsın herkes davetlı konsere hadı horona