Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kaçak & Aylin Aslım @ GsüFest'07 - Galatasaray Üniversitesi - İstanbul

  • deepestpurple_ • 13 Mayıs 2007 00:00 • #628703
    oradayız efendim (: kaçak'ı merak ediyorum şarkıları çok güzel de bir de ricam var kendilerinden sahneyi zamanında terk etsinler aylini çok beklemeyelim o heyecanla :)
  • nothing_suice • 14 Mayıs 2007 00:00 • #628704
    dumanın yerini tutmaz ama :( ühüüüü
  • Kara_Koyun • 15 Mayıs 2007 00:00 • #628705
    afişte adını göremedik kaçak'ın?
  • themawkish • 15 Mayıs 2007 00:00 • #628706
    Neyse de sahne alacak...
    bol Pearl jam'li günler.. :)
  • purplelit • 27 Mayıs 2007 00:00 • #628707
    çk başarılı bi grup ayrıca parçalar da süper... başarılarınızın devamını dileirm....