Babylon'da ne kadar dırdırcı insan var yahu, konser dinleyemiyoruz resmen. Adamlar ara verdiklerinde hoparlörlerden şöyle bir anons yapıldı: "Tiger Lillies'in sizlerden özel bir ricası var, lütfen biraz sessiz olun". Ben böyle bir şey duymamıştım şimdiye kadar. Zaten kimse de duymadı herhalde çünkü arkadan gelen dırdır sesinde herhangi bir değişiklik olmadı. Sonunda (davulcunun vefat ettiği yerde) "our drummer is dead, shut the fuck up" dedi memnuniyetsiz ve üzgün adam. Engellenemez gevezelik bu derecede rahatsız edici bir boyuttaydı işte Bablyon'da..