Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Tiger Lillies @ Babylon - Taksim - İstanbul

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Tiger Lillies @ Babylon - Taksim - İstanbul
  • Nem • 15 Mayıs 2007 00:00 • #628774
    Geçen sefer Paul Weller ile aynı gün olduğu için gidememiştim, bu sefer kaçmaz. Nokagdaaa!!
  • out of order • 15 Mayıs 2007 00:00 • #628775
    tam bi serseriler :)
  • wogon • 16 Mayıs 2007 00:00 • #628776
    geçen sene izlediğim Tiger Lillies konseri hayatımda izlediğim en ilginç sahne performansıydı.

    Bir grup sahnede "aranızda davulcu var mı bizimki öldü de..." diyip gelen kadına... "sen de bilmiyormuşsun ki be canım davul çalmayı" der mi?

    Bir de testereyi kontrbas yayıyla çalıp bu kadar iyi ambians yaratan basçı da azor bulunur...

    Bilginize...
  • out of order • 20 Mayıs 2007 00:00 • #628777
    yine bitti:(
    üstelik geçen seferki kadar çok çalmadılar da.
    umarın seneye yine gelirler...
  • Nem • 22 Mayıs 2007 00:00 • #628778
    Babylon'da ne kadar dırdırcı insan var yahu, konser dinleyemiyoruz resmen. Adamlar ara verdiklerinde hoparlörlerden şöyle bir anons yapıldı: "Tiger Lillies'in sizlerden özel bir ricası var, lütfen biraz sessiz olun". Ben böyle bir şey duymamıştım şimdiye kadar. Zaten kimse de duymadı herhalde çünkü arkadan gelen dırdır sesinde herhangi bir değişiklik olmadı. Sonunda (davulcunun vefat ettiği yerde) "our drummer is dead, shut the fuck up" dedi memnuniyetsiz ve üzgün adam. Engellenemez gevezelik bu derecede rahatsız edici bir boyuttaydı işte Bablyon'da..