Gayet basarılı bir geceydi,grubun ikinci konseri olan bu program gelecek icin cok buyuk umutlar beslememize sebep oldu,ancak tüm garajseverleri boylesine kaliteli muzik yapma heveslisi arkadaslara destek olmus ve istanbul da henüz istediği kitleye ulasamamıs olan GÖLGE BAR a destek olmaya,konforunu ve kalitesini tatmaya davet ediyorum...