Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Jeff Buckley Gecesi @ Peyote - Taksim - İstanbul

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Jeff Buckley Gecesi @ Peyote - Taksim - İstanbul
  • demdem • 28 Mayıs 2007 00:00 • #629142
    Çok iyimiş...orada olmak isterim...
  • FlashRoyal • 29 Mayıs 2007 00:00 • #629143
    süper etkinlik, düzenleyen arkadaşları kutluyorum.. türkiye`de jeff buckley gecesi, vay be diyorum..
  • radyokafa • 29 Mayıs 2007 00:00 • #629144
    seneye de izmirde istiyoruz.

    kolay gelsin charlie!! ;)
  • orta radyokafa • 29 Mayıs 2007 00:00 • #629145
    herkesi beklerim bu gece:)
  • kardak • 30 Mayıs 2007 00:00 • #629146
    Bu aksam kargada da jeff buckley gecesi varmis.
    Nedir kardesim bu bilerek mi yapiyorsunuz ?
    Biseyin yil donumu falan mi var ?
    Muhterem kardesim nem beyi bana ayrica haber vermedigi icin kiniyorum.
    Jeff Buckley burada olsa o da kizardi herhalde.
  • radyokafa • 30 Mayıs 2007 00:00 • #629147
    Aldığım duyumlara göre gayet güzel olmuş. Hakan Tamar da oradaymış.
    Jeff Buckley'nin 10. ölüm yıldönümüne de böyle güzel bir anma yakışırdı zaten.
    Gidemedik, kaldı içimizde :(