-
hayırlı uğurlu olsun...uzun zamandır bekliyorduk bu bomba albümü....
-
evet beklioduk yani.
bu arada gecen haftaki murder king performansi mukemmeldi.
ard arda calinan metallica parcalari bizi ihya etti..
1000 kere bagirdim yukardan `ustaya saygi-master of puppets- diyerek ama duyulmadi.
neyse hayirli olsun konu dagilmasin.
-
tam tarihini bulmuşlar :) neyse bikaç şarkısını dinledim çok süper... iyi bir albüm olduğu kesin :)
-
gomorrah :)
-
tek sorunu metehanın brutal yaparken zorlanması
bir de ibrahim tatlıses gibi seyircilere su falan atması yoksa bayan vokal kişi peh peh tir
-
Henuz dinleme fırsatı bulamadım yeni albumu. Ama Özge'nin vokaline hayranım. İlk album gayet guzeldi, umarım buda onun kadar iyidir.
-
Albüm çok güzel olmuş.
-
Bu gruba başarılar diliyorum...
-
daha dinleyemdim ama dinlicem kısmetse
ama sanırm unique den daha fazla üsütne düşülmüş ve grup popülerliğini artıyo yavaş yavaş severim yabancılardan pek bieksiği de yok açıkçası...
-
yeni albümünün tamamını henüz dinlemedim ama "unique" kadar güzel olduğunu umuyorum.