Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Catafalque, Dialectique İsimli Yeni Albümünü Çıkardı

  • kacak • 17 Temmuz 2007 00:00 • #630221
    hayırlı uğurlu olsun...uzun zamandır bekliyorduk bu bomba albümü....
  • Geceyarisi • 17 Temmuz 2007 00:00 • #630222
    evet beklioduk yani.
    bu arada gecen haftaki murder king performansi mukemmeldi.
    ard arda calinan metallica parcalari bizi ihya etti..

    1000 kere bagirdim yukardan `ustaya saygi-master of puppets- diyerek ama duyulmadi.

    neyse hayirli olsun konu dagilmasin.
  • kara_ruh • 17 Temmuz 2007 00:00 • #630223
    tam tarihini bulmuşlar :) neyse bikaç şarkısını dinledim çok süper... iyi bir albüm olduğu kesin :)
  • mathilda_k • 17 Temmuz 2007 00:00 • #630224
    gomorrah :)
  • obey me • 17 Temmuz 2007 00:00 • #630225
    tek sorunu metehanın brutal yaparken zorlanması
    bir de ibrahim tatlıses gibi seyircilere su falan atması yoksa bayan vokal kişi peh peh tir
  • elaine • 18 Temmuz 2007 00:00 • #630226
    Henuz dinleme fırsatı bulamadım yeni albumu. Ama Özge'nin vokaline hayranım. İlk album gayet guzeldi, umarım buda onun kadar iyidir.
  • metalikmanyak • 18 Temmuz 2007 00:00 • #630227
    Albüm çok güzel olmuş.
  • creyuss • 18 Temmuz 2007 00:00 • #630228
    Bu gruba başarılar diliyorum...
  • terör_katina • 18 Temmuz 2007 00:00 • #630229
    daha dinleyemdim ama dinlicem kısmetse
    ama sanırm unique den daha fazla üsütne düşülmüş ve grup popülerliğini artıyo yavaş yavaş severim yabancılardan pek bieksiği de yok açıkçası...
  • dilay • 18 Temmuz 2007 00:00 • #630230
    yeni albümünün tamamını henüz dinlemedim ama "unique" kadar güzel olduğunu umuyorum.