Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anathema @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • darq_angel • 25 Ağustos 2007 00:00 • #631065
    antalyaya da geliyo!!! yihaa!!
  • İntrigue • 25 Ağustos 2007 00:00 • #631066
    acaba yeni melek deki fiyat nekdrdır? off gitmem lazııııııım (:
  • beklicem321 • 26 Ağustos 2007 00:00 • #631067
    antalya/eskişehir/ankara/istanbul söylentileri var. Grup web sitesinden resmi açıklama gelmesi bekleniyor. Resmi açıklamadan sonra haberler eklenecektir.
  • derekvinyard • 6 Eylül 2007 00:00 • #631068
    Orda olucam :)
  • two-one • 6 Eylül 2007 00:00 • #631069
    resmi açıklama siteden geldi arkadaşlar.rakıları alıp gidiyoruz hep birlikte :D
  • fdd • 8 Eylül 2007 00:00 • #631070
  • DrumBanger • 28 Eylül 2007 00:00 • #631073
    go go go xP
    28 Eylül 2007 Cuma | Yazan: İntrigue


    Yorum anlayışın buysa helal olsun . Neyse .

    Anathema için ucuz bir fiyat . Deep dinlemek için bile değer .
  • beer_and_music • 12 Ekim 2007 00:00 • #631074
    bende orda olmak istiyorummmm kesin gitmem lazım öss stresi atmam için:d
  • Tavsan Boku • 22 Ekim 2007 00:00 • #631075
    gidiyorum beeeen hayatımın grubu ve ilk kez izleyeceğim süper olmalı=)
  • kararti • 25 Ekim 2007 00:00 • #631076
    biraz daha kassa taksimde her haftasonu sahne alırlar (: