İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
Anathema @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul
Bu konu şu haber ile ilgilidir:
Anathema @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul
darq_angel
• 25 Ağustos 2007 00:00 •
#631065
antalyaya da geliyo!!! yihaa!!
İntrigue
• 25 Ağustos 2007 00:00 •
#631066
acaba yeni melek deki fiyat nekdrdır? off gitmem lazııııııım (:
beklicem321
• 26 Ağustos 2007 00:00 •
#631067
antalya/eskişehir/ankara/istanbul söylentileri var. Grup web sitesinden resmi açıklama gelmesi bekleniyor. Resmi açıklamadan sonra haberler eklenecektir.
derekvinyard
• 6 Eylül 2007 00:00 •
#631068
Orda olucam :)
two-one
• 6 Eylül 2007 00:00 •
#631069
resmi açıklama siteden geldi arkadaşlar.rakıları alıp gidiyoruz hep birlikte :D
fdd
• 8 Eylül 2007 00:00 •
#631070
bakınız:
http://www.biletix.com/webbiletix/soon.do?soonId=135
DrumBanger
• 28 Eylül 2007 00:00 •
#631073
go go go xP
28 Eylül 2007 Cuma | Yazan: İntrigue
Yorum anlayışın buysa helal olsun . Neyse .
Anathema için ucuz bir fiyat . Deep dinlemek için bile değer .
beer_and_music
• 12 Ekim 2007 00:00 •
#631074
bende orda olmak istiyorummmm kesin gitmem lazım öss stresi atmam için:d
Tavsan Boku
• 22 Ekim 2007 00:00 •
#631075
gidiyorum beeeen hayatımın grubu ve ilk kez izleyeceğim süper olmalı=)
kararti
• 25 Ekim 2007 00:00 •
#631076
biraz daha kassa taksimde her haftasonu sahne alırlar (:
1
2
»