Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Ogün Sanlısoy @ Shaft Blues & Jazz Club - Kadıköy - İstanbul

  • cliffburtonTR • 1 Aralık 2007 00:00 • #632165
    yaş sınırı varmı bilen bana mesaj atsın lutfen
  • villekutay • 2 Aralık 2007 00:00 • #632166
    yok galiba
  • pyscho_17 • 2 Aralık 2007 00:00 • #632167
    var tabi arkadaşlar Shaft Blues Jazz Club yani
  • opethic • 3 Aralık 2007 00:00 • #632168
    okul var:((
  • Ginoobili • 3 Aralık 2007 00:00 • #632169
    gece 21demi:)
  • opethic • 3 Aralık 2007 00:00 • #632170
    eheh hayır ama benim ista varmam 20yi bulur:( ki bu bi tür savunma mekanizması zaten... 21 ailesiyle yaşayan ve onlara karşı sorumlulukları olan bi genç kıza göre geç bi saat sayılabilir efenim :P 8-)
  • Ginoobili • 3 Aralık 2007 00:00 • #632171
    bende 8:30da çıkıyorum çoğu zmaan okuldan ama gidicem işte gerekirse arkadan izlerim. çoğu şey gözardı edilebilir bence bazı öze günlerde ..
  • opethic • 3 Aralık 2007 00:00 • #632172
    aslında haklısın. sonuçta 1 saat için de olsa gitmek isteyince gidilir bence de. fedakarlık yapılır yani... 1 saatlik bi şey için aileyle de sorun çıkmaz...
  • delik beyin • 4 Aralık 2007 00:00 • #632173
    yapmayın gençler zorlamayın kendinizi çektiğiniz çileye değmez :)
  • pentagram_033 • 5 Aralık 2007 00:00 • #632174
    arkadaşlar insanoğlu elindeki imkanları kaybedince onun değerini daha iyi anlarmış.ne güzel istanbulda olanlar için,ogününde allahı var yani öğrenci bileti 10 ytl daha ne istenebilirki.mersine gelsin biz burada 20 ytl ye de razıyız.gün boyunca o kadar gereksiz vakitler harcanıyor ki 2 sattlik konsermi sorun olacak,gitmek isteyen eminim hiç bir engel tanımaz,tabi soromlu olduğumuz kişilerin onayı ve saygı çerçevesinde.