-
yaş sınırı varmı bilen bana mesaj atsın lutfen
-
yok galiba
-
var tabi arkadaşlar Shaft Blues Jazz Club yani
-
okul var:((
-
gece 21demi:)
-
eheh hayır ama benim ista varmam 20yi bulur:( ki bu bi tür savunma mekanizması zaten... 21 ailesiyle yaşayan ve onlara karşı sorumlulukları olan bi genç kıza göre geç bi saat sayılabilir efenim :P 8-)
-
bende 8:30da çıkıyorum çoğu zmaan okuldan ama gidicem işte gerekirse arkadan izlerim. çoğu şey gözardı edilebilir bence bazı öze günlerde ..
-
aslında haklısın. sonuçta 1 saat için de olsa gitmek isteyince gidilir bence de. fedakarlık yapılır yani... 1 saatlik bi şey için aileyle de sorun çıkmaz...
-
yapmayın gençler zorlamayın kendinizi çektiğiniz çileye değmez :)
-
arkadaşlar insanoğlu elindeki imkanları kaybedince onun değerini daha iyi anlarmış.ne güzel istanbulda olanlar için,ogününde allahı var yani öğrenci bileti 10 ytl daha ne istenebilirki.mersine gelsin biz burada 20 ytl ye de razıyız.gün boyunca o kadar gereksiz vakitler harcanıyor ki 2 sattlik konsermi sorun olacak,gitmek isteyen eminim hiç bir engel tanımaz,tabi soromlu olduğumuz kişilerin onayı ve saygı çerçevesinde.