Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sahte Rakı the Blues Band @ Dinçer askere gidiyor partisi :) Nayah - Taksim - İstanbul

  • 2_ • 5 Aralık 2007 00:00 • #632178
    Dinçeri askere uğurlamadan önce son partidir bu :)


    madem oyle dinçer abiyi uğurlamak için olsa bıle gidilir :)
  • FeelTheBass • 5 Aralık 2007 00:00 • #632179
    :) Tesekkurler :)
  • İntihar Süsü • 6 Aralık 2007 00:00 • #632180
    görkemsiz tadı yok sanki grubun
  • beklicem321 • 8 Aralık 2007 00:00 • #632181
    hayırlı teskereler o zaman :)
    güle güle git.. güle güle gel dinçer
  • metalikmanyak • 30 Aralık 2007 00:00 • #632182
    Yılbaşındaki konser Dinçer'siz mi olacak yani.. Aa.. :(