İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
Sahte Rakı the Blues Band @ Dinçer askere gidiyor partisi :) Nayah - Taksim - İstanbul
Bu konu şu haber ile ilgilidir:
Sahte Rakı the Blues Band @ Dinçer askere gidiyor partisi :) Nayah - Taksim - İstanbul
2_
• 5 Aralık 2007 00:00 •
#632178
Dinçeri askere uğurlamadan önce son partidir bu :)
madem oyle dinçer abiyi uğurlamak için olsa bıle gidilir :)
FeelTheBass
• 5 Aralık 2007 00:00 •
#632179
:) Tesekkurler :)
İntihar Süsü
• 6 Aralık 2007 00:00 •
#632180
görkemsiz tadı yok sanki grubun
beklicem321
• 8 Aralık 2007 00:00 •
#632181
hayırlı teskereler o zaman :)
güle güle git.. güle güle gel dinçer
metalikmanyak
• 30 Aralık 2007 00:00 •
#632182
Yılbaşındaki konser Dinçer'siz mi olacak yani.. Aa.. :(