Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Hayal Kahvesi Çubuklu'da Yılbaşı @ Hayal Kahvesi - Çubuklu - İstanbul

Bu konu şu haber ile ilgilidir:
  • Ginoobili • 20 Aralık 2007 00:00 • #632341
    burası bana çok yakın aslında yılbaşı için güzel bi seçim olabilirdi düzgün bir konser olsaydı..
  • maviadam1985 • 26 Aralık 2007 00:00 • #632342
    repertuar köpekleri güzeldir:)
  • erkanbicen • 1 Ocak 2008 00:00 • #632343
    ben dün gece oradaydım. repertuar köpeklerini ilk kez seyrettim, gerçekten başarılılar ama ben yinede mayday kadar oluklarını düşünmüyorum. en eğlenceli local grup mayday bence.

    emre aydın'a gelince çok etkileyici değildi. hele davul show esnasında sopayı kırıp izleyenlerden birine denk gelmesi şanssızlığı fenaydı yani. haa o paraya deydi sonuçta ama mekanın ufak olusundan cokta haz alamadım. katılım ve ambians iyiydi ah birde emre kendinde olsaydı :)