ben dün gece oradaydım. repertuar köpeklerini ilk kez seyrettim, gerçekten başarılılar ama ben yinede mayday kadar oluklarını düşünmüyorum. en eğlenceli local grup mayday bence.
emre aydın'a gelince çok etkileyici değildi. hele davul show esnasında sopayı kırıp izleyenlerden birine denk gelmesi şanssızlığı fenaydı yani. haa o paraya deydi sonuçta ama mekanın ufak olusundan cokta haz alamadım. katılım ve ambians iyiydi ah birde emre kendinde olsaydı :)