Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anathema @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • kesh drummer • 13 Nisan 2008 00:00 • #633553
    yine bir anathema ...çok seviyorlar bizi
  • İntihar Süsü • 25 Nisan 2008 00:00 • #633554
    yine geliyorlar ve yine ben gidemiyorum...
  • schtophrenie • 25 Nisan 2008 00:00 • #633555
    ben de gidemedim x/
  • SaveMySouL • 26 Nisan 2008 00:00 • #633556
    Antalya ya gelselerdi emin olun giderdim ama gelmedikleri için gidemedim :D
  • moodyy • 28 Nisan 2008 00:00 • #633557
    artık antalya ya da gelsinler...yetter gari
  • violance-g • 14 Mayıs 2008 00:00 • #633558
    muhteşemdi yine!
  • Ktulu • 13 Haziran 2008 00:00 • #633559
    Bu adamların burda evi var da bize mi çaktırmıyolar?
  • korn_big_fan • 13 Haziran 2008 00:00 • #633560
    Bu adamların burda evi var da bize mi çaktırmıyolar?
    13 Haziran 2008 Cuma | Yazan: Ktulu


    Koptum :D bence de olabilir valla.bende şüphelenmeye başladım :)