grup sağlam ya. mekan kötü olabilir de baya bi emek sarfedilmiş ve başarılı bi albüm olmuş bence vokalin sesinide sevdim ben gitar rifleri de güzel iyi bence yani. .
oha shaft etik ve oldukça kaliteli bir mekandır her insanın gidipte takılmaya gücüğünün yeticeği bir yer değildir bu yüzden oldukça iyidir ses sistemi falan herşey bakımından istanbulun en iyi bar ı diyebilirim bunun dışında beğenmediniz 3.1 elemanları piyasanın en eskilerilerindendir bilip bilmeden bok atmayın gayet iyi müzisyenler iki günlük grupları dinleyip Türk Metal/Rock tarihindeki önemli insanları bi kenara atmanız çok bencilce ve gerçek dinleyicinin bu müziğe önem verenin yapmaması gereken bişi