Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Üçnoktabir @ Shaft Blues & Jazz Club - Kadıköy - İstanbul

  • Neslihan Ozver • 4 Haziran 2008 00:00 • #633818
    çok çok leş bir mekan!
  • soul___ • 5 Haziran 2008 00:00 • #633820
    grup sağlam ya. mekan kötü olabilir de baya bi emek sarfedilmiş ve başarılı bi albüm olmuş bence vokalin sesinide sevdim ben gitar rifleri de güzel iyi bence yani. .
  • stdeathrider • 6 Haziran 2008 00:00 • #633821
    oha shaft etik ve oldukça kaliteli bir mekandır her insanın gidipte takılmaya gücüğünün yeticeği bir yer değildir bu yüzden oldukça iyidir ses sistemi falan herşey bakımından istanbulun en iyi bar ı diyebilirim bunun dışında beğenmediniz 3.1 elemanları piyasanın en eskilerilerindendir bilip bilmeden bok atmayın gayet iyi müzisyenler iki günlük grupları dinleyip Türk Metal/Rock tarihindeki önemli insanları bi kenara atmanız çok bencilce ve gerçek dinleyicinin bu müziğe önem verenin yapmaması gereken bişi

    bkz : Antisilence
  • ikinokta • 6 Haziran 2008 00:00 • #633822
    ikinoktabir :) Bu grubu sevmiyorum.
  • kare-te • 7 Haziran 2008 00:00 • #633823
    duydukki melis'in ikizi varmış oda gelirmi acaba :D
  • ikinokta • 7 Haziran 2008 00:00 • #633824
    Bence gelir ;)
  • Neslihan Ozver • 9 Haziran 2008 00:00 • #633825
    oha shaft etik ve oldukça kaliteli bir mekandır her insanın gidipte takılmaya gücüğünün yeticeği bir yer değildir bu yüzden oldukça iyidir


    ahahaha bu güç maddi bir güçmü?yoksa manevi olarak mı :D süpermiş yaa