Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

V Festival @ Westen Park - Stoffordshire - Londra - İngiltere

  • cthulhu • 22 Temmuz 2008 00:00 • #634697
    Burnumuz` u sızlatacak kadar onemlı kısıler yok bence ...
  • BeBeKLeShi • 22 Temmuz 2008 00:00 • #634698
    dinlenebilecek bi tane adam yok..
  • celalo • 22 Temmuz 2008 00:00 • #634699
    @BeBeKLeShi
    @cthulhu

    burnunuzu ne sızlatabilir, merak ediyorum?
  • kare-te • 22 Temmuz 2008 00:00 • #634700
    haberi ingilizce yapsaydınız bari
  • sunmoon_13 • 22 Temmuz 2008 00:00 • #634701
    amy var ya tüh =)
    ama çok pahalıymış :S
  • linde_ • 22 Temmuz 2008 00:00 • #634702
    Ya madem Türkiye dışı haberler ekleniyor bende emvai çeşit haber ekleyeyim birader. Bu nedir yahu.

    Ülkemize has haberler ekleyin. Memlekette konser haberi bitmiş. Adamlar İngiltere'deki festival haberini ekliyor. Banane yahu İngiltere'den. O adamlar müzik sitelerinde bizim konser, festival haberlerini yayınılyorlar mı ? Haber eklemiş olmak için eklemeyelim şu zımbırtıları..

    Bende yarından itibaren tüm Avrupa festival haberlerini ekleyeyim bari..

    Metallica @ Rusya haberi eklenseydi eminim yayınlanırdı. Bu sonuç çıkıyor buradan..
  • linde_ • 22 Temmuz 2008 00:00 • #634703
    Ya onu bırak haber anasayfada yayınlanıyor. Diyecek lafım yok artık..
  • cthulhu • 22 Temmuz 2008 00:00 • #634704
    22 Temmuz 2008 Salı | Yazan: celalo


    susman kafi arkadasım..

    Biraz da burnumuz sızlasın... yazısına takıldım ben :S harbı nıye yayınlandıkı bu haber sema_trnty haber mod umu oldu nedır bınbır cesıt haber eklıyor:)))
  • Ktulu • 23 Temmuz 2008 00:00 • #634705
    Hakkaten bi de bilet ücretleri YTL cinsinden verilmiş.. Garip :)
  • cthulhu • 23 Temmuz 2008 00:00 • #634707
    garmesten konusalım dıyorum o zaman bos bırakmamak lazım boyle yeteneklı arkadaslarımızı yararlanmak gerek nasıl en son muzıkle ılgılı haberlerı ogrenek ya da ya da bulamadım onu da sen de :P