Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Wufi yeni albümü ve yeni videosu ile karşınızda

  • jiwago- • 14 Kasım 2008 00:00 • #636239
    Dinleyebileceğimiz bir site ya da video linki olsa çok güzel olurmuş.
  • sema_trnty • 17 Kasım 2008 00:00 • #636240
    http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=363579934
  • jiwago- • 18 Kasım 2008 00:00 • #636241
    Farklı birşeyler yapılmaya çalışılmış, o yönden takdir edilesi. Çaba takdire değer. Ama müzik çok yapay, bilgisayarda oturarak herkesin evde yapabilceği şeyler. Açın myspace'i bunlardan zilyon tane var. Bastırdım paramı yaptım albümü var mı demenin başka bi yönü tabii.
  • marklanegan • 19 Kasım 2008 00:00 • #636242
    bu mu farklılık? shut up güzelmiş ama çok benzettim bir şarkıya, çıkaramadım...
  • jiwago- • 20 Kasım 2008 00:00 • #636243
    Türkiye'ye göre farklılık demek istedim. Gerçekten farklı olsalar myspace'te bi o kadar onlar gibi grup olmazdı.
  • marklanegan • 20 Kasım 2008 00:00 • #636244
    sen de haklısın, ne diyeyim...
  • reyhanım • 21 Kasım 2008 00:00 • #636245
    yorumlara katılmadım farklı bir saund bence çok özenilmiş.turkiyeye uymaz avrupa tarzı
  • Metal_Prince • 22 Kasım 2008 00:00 • #636246
    müzik yapın biraz gerçek müzik..!! Metal kanından gelen kaç kişi kaldık.canınız cehenneme yaratıklar!!!
  • mustafa1135 • 22 Kasım 2008 00:00 • #636247
    :)
    çok hoş işler bunlar. destek lazım destek!
  • jiwago- • 22 Kasım 2008 00:00 • #636248
    müzik yapın biraz gerçek müzik..!! Metal kanından gelen kaç kişi kaldık.canınız cehenneme yaratıklar!!!
    22 Kasım 2008 Cumartesi | Yazan: Metal_Prince

    Allahım yarattın takip et :D