Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Stanley Clarke & Marcus Miller & Victor Wooten Konseri @ Açık Hava Tiyatrosu - Harbiye - İstanbul

  • busıneesman • 16 Haziran 2009 00:00 • #637950
    offf offf dıyorum baska bı sey demıyorum bıletımı aldım allahın ıznıyle ordayım:D:D
  • burakerdogan • 16 Haziran 2009 00:00 • #637951
    geçen sene en önden marcus miller izlemiştik.bu sene de üçü bir yerde.:)
  • GuiTaR • 16 Haziran 2009 00:00 • #637952
    son yıllarda aldığım en iyi konser haberlerinden biri.. coştum resmen...
  • soilwork35 • 17 Haziran 2009 00:00 • #637953
    Harbiye'de harbiden coşucaz :D Adamım geliyo yaaa; Victor.. Benim de kesin gitmem lazım bu dayıları izlemeye..
  • metalikmanyak • 17 Haziran 2009 00:00 • #637954
    Ohaaa!
    Neler olmuş lan ben uğramayalı!
    Gidiyorum!
  • davulvuran • 18 Haziran 2009 00:00 • #637955
    :|
    Evimde ağırlarım lan bu adamları kuş sütüyle beslerim her sene gelsinler..
  • 123ARDA123 • 18 Haziran 2009 00:00 • #637956
    öğrenci biletinin yeri nasıldır acaba mutlaka gitmek istiyorum :D gidip de teleskopla izlemeyelim ama adamları :D
  • Broken_stick • 21 Haziran 2009 00:00 • #637957
    kaçırılmaması gereken çok önemli bir müzik ziyafeti. son yıllarda gördüğüm en büyük organizasyon diyebilirim. Çok büyük adamlar bunlar.... Keşke gelirken Carter Beauford'u da getirseler yanlarında :)
  • mr f • 23 Haziran 2009 00:00 • #637958
    biletix de böyle bir etkinlik haberi mevcut değil.doğru mu yoksa balon haber mi???
  • GaRaJ Bekçisi • 23 Haziran 2009 00:00 • #637959
    Haberin içinde de biletix linki var ama.. altta bir daha vereyim dedim... Balon yok neden balon olsun

    :: Biletix - http://www.biletix.com/festViewInfo.htm?id=9&fbid=2088
    :: IKSC - http://www.iksv.org/Caz/program.asp?EID=1