-
offf offf dıyorum baska bı sey demıyorum bıletımı aldım allahın ıznıyle ordayım:D:D
-
geçen sene en önden marcus miller izlemiştik.bu sene de üçü bir yerde.:)
-
son yıllarda aldığım en iyi konser haberlerinden biri.. coştum resmen...
-
Harbiye'de harbiden coşucaz :D Adamım geliyo yaaa; Victor.. Benim de kesin gitmem lazım bu dayıları izlemeye..
-
Ohaaa!
Neler olmuş lan ben uğramayalı!
Gidiyorum!
-
:|
Evimde ağırlarım lan bu adamları kuş sütüyle beslerim her sene gelsinler..
-
öğrenci biletinin yeri nasıldır acaba mutlaka gitmek istiyorum :D gidip de teleskopla izlemeyelim ama adamları :D
-
kaçırılmaması gereken çok önemli bir müzik ziyafeti. son yıllarda gördüğüm en büyük organizasyon diyebilirim. Çok büyük adamlar bunlar.... Keşke gelirken Carter Beauford'u da getirseler yanlarında :)
-
biletix de böyle bir etkinlik haberi mevcut değil.doğru mu yoksa balon haber mi???
-