Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Battle Of The Bands 2009 11. Amatör Müzik Grupları Yarışması

  • jimpam • 20 Ağustos 2009 00:00 • #638311
    iyi olan kazansın:)
  • blue_wave35 • 23 Ağustos 2009 00:00 • #638312
    eyvallah :D
  • Conrad66 • 23 Ağustos 2009 00:00 • #638313
    İzleyici Kitlesi Katılabiliyor mu Acaba Katılabiliyorsa Ücret Söz Konusu mu ??
  • J_Rudess • 24 Ağustos 2009 00:00 • #638314
    tabi ki katilabiliyor :) ucret yok.
  • iremcix • 27 Ağustos 2009 00:00 • #638315
    yaş sınırı var mı acaba ???
  • jiwago- • 28 Ağustos 2009 00:00 • #638316
    Her grubu kendi şarkılarını çalmaya özendirdiği için yarışmayı destekliyoruz.
  • jiwago- • 28 Ağustos 2009 00:00 • #638317
    Cover fest gibi kalitesiz yarışmaların yanında böyleleri asıl müziğe katkı sağlayacaktır kanısındayım.
  • çöpçü • 28 Ağustos 2009 00:00 • #638318
    iyi bir organizasyon bence amatör gruplara gayet iyi bir tecrübe katacağı benziyor.. bütün gruplara şimdiden başarılar
  • LoG • 30 Ağustos 2009 00:00 • #638319
    bi yaş sınırı yoksa o sahneyi birbirine katmak istiyorum grubumla :D death metal olayları :D
  • souron • 31 Ağustos 2009 00:00 • #638320
    Başvuruların nasıl yapılacağı konusunda tam olarak ayrıntılı bir bilgi bulamadım. Sadece posta yoluyla mı yapılacak yoksa internetten de başvuru gerekecek mi ? Gerekecekse format nasıl olacak nereye yollanacak bu soruların cevaplarını alabilirsem çok mutlu olurum iyi günler