Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hay hay,of of,kuzu kuzu,dudu dudu,ay ay,yıldız yıldız,şapur şupur........

  • thriller • 22 Aralık 2004 00:34 • #445658
    TEKERLEME ŞARKILAR....

    hay hay,of of,kuzu kuzu,dudu dudu,ay ay,yıldız yıldız,şapur şupur ve birçoğu....

    farkındaysanız yüzde 80 i nazan oncel şarkısı :)))))))))))

    sıradaki TEKERLEME NE SİZCE :))
  • nesya83 • 22 Aralık 2004 10:29 • #445666
    adamın biri çok kolay diyip duruyoo...tekerleme değil ama..
    takıldı sarıyoo..takıldı sarıyoo
    :P
  • thriller • 22 Aralık 2004 15:15 • #445680
    onu hiç sorma allahtan çabuk kayboldu :)))
  • mordiken • 22 Aralık 2004 16:07 • #445681
    bir aralar bu forumda bazı konularda nazan öncel savunulmuştu o zaman ben de buna benzer birşeyler yazmıştım hala söylüyorum saçma sapan sözlerden şarkı yapan biri işte.umrumda bile değil...
  • blackraven • 22 Aralık 2004 16:36 • #445682
    Bence bir şarkının tekerleme olup olmaması pek önemli değil.zaten o şarkılarında yazılış amaçları o.ayrıca sadece pop dalında değil rock müzik yapan bazı şarkıcılarında var böyle şarkıları.her ne kadar sevdiğim bi tarz olmasada gerekli diye düşünüyorum.
  • Single_FACTOR • 22 Aralık 2004 17:17 • #445683
    daldan dala ,daldan dala, dal dal dal.... kesin gelir bu yakınlarda biri şarkı yapar.
  • thriller • 22 Aralık 2004 19:09 • #445690
    bende eleştirmek için yazmadım zaten..her yol mübahtır..
  • flomak • 22 Aralık 2004 19:29 • #445695
    muahahahahahah afferım be iyi kesfetmıssın :)
  • gokcen • 23 Aralık 2004 21:35 • #445751
    2 yaşımdaki kuzenimi çok eğlendiriyor..
    hay hay..buyusun gelsin..
  • hardquake • 24 Aralık 2004 11:19 • #445765
    tık tık,tıkı tıkı tık