Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sentenced son albümünü yapıp bizi yalnız bırakıyor........

  • tezgah • 8 Şubat 2005 23:36 • #450079
    tadındamı bırakıyor yoksa daha albüm beklermiydiniz?
    bence bi kaç albüm daha gerekliydi........
    aynı tadı veren başka grup yok çünkü
  • ROTTING CHRIST • 21 Şubat 2005 16:47 • #452228
    yok ama bizim yerli rasmus hayranları anlayamazlar sentencedi ..hiç anlatma!
  • LordSoth • 21 Şubat 2005 16:49 • #452230
    bu rasmusta ne ayaktır bir parcayla sentencedin yerini aldı adamların sadece karizmaları rasmusu yer la calmasalarda rasmusu yer
  • cc_baran • 21 Şubat 2005 16:58 • #452240
    oha,bu ne lan,rasmus sentenced la aynı başlık altında adı bile yazılması hoş olmayacak kadar aptal bir grup. yapmayın etmeyin.
    sentenced ın takdiridir,öyle gerekiyodur yani.