Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

"Dream Rock Band" Kursaniz Elemanlari Kimler Olurdu?

  • nefretimsin • 25 Ağustos 2005 23:37 • #482692
    ''Dream Rock Band'' Kursaniz Elemanlari Kimler Olurdu?

    davul: ben:))
    elektro:ben..
    bas:)) ben
    vokal:ben:))
    flut:ben..
    yan flut:)) ben
    kanun:))ben
    klavye:ben:))
    falan: benn:))
    filan: ben:))
    falan-filan:)) yine beenn..
    bu arada ayak parmaklarımlada birseyler yapabildigimi söylemişmiydim:))
  • _soloistdeve_ • 26 Ağustos 2005 00:10 • #482697
    ''Dream Rock Band'' Kursaniz Elemanlari Kimler Olurdu?

    Davul:Mike Portnoy
    Bass:Cliff
    Gitar:Slash
    Gitar:Zakk Wylde
    Vokal:Axl Rose (eski hali)

    Nası ama?
  • ThErİoN • 26 Ağustos 2005 01:20 • #482715
    ''Dream Rock Band'' Kursaniz Elemanlari Kimler Olurdu?

    Gitar:Jimmy Page (Led Zeppelin)
    Vokal:Geoff Tate (Queensryche)
    Bass:Steve Harris (Iron Maiden)
    Klavye:Ray Manzarek (The Doors)
    Bateri:John Bonham (Led Zeppelin)

    biraz karisik oldu ama... :D
  • archDEluxe • 26 Ağustos 2005 13:14 • #482745
    ???

    bass ta slash mi
    sergen de iyi kalecidir.



    oohhaaaaaaaa!!!!zuzuuuhahhhhahahaahahhhaaaaaaaguuzuuuu!!!!!!!!!!!!!
  • ibanetze • 26 Ağustos 2005 13:39 • #482749
    dream rock band

    vokal chriss cornell
    solo gitar ben :)
    ikinci gitar slash
    bateri teufel :)
    basta da flea

    gurubu kurduk da,demo kaydediyoruz şimdi :))
  • whyhione • 26 Ağustos 2005 14:10 • #482754
    ''Dream Rock Band'' Kursaniz Elemanlari Kimler Olurdu?

    klavye olursa ki olmalıdır :) kevin moore'u tek geçerim ..
  • dazednconfused • 26 Ağustos 2005 14:26 • #482760
    ''Dream Rock Band'' Kursaniz Elemanlari Kimler Olurdu?

    Vokal & Bass : Glenn Hughes (Voice of Roooock!!!)
    Gitar : Ritchie Blackmore
    Davul : Ian Paice
    Klavye : Jon Lord
  • -TeUFeL- • 26 Ağustos 2005 19:37 • #482791
    dream rock band

    harbiden dream rock band biziz işte

    grubumuzun adı bu zaten hehehehhehe
  • ibanetze • 26 Ağustos 2005 19:40 • #482794
    dream rock band

    üstad teu,çekelim şu flea'nın kulağını..bugün yine provayı aksttı biliyorsun ki :P
  • firehole • 26 Ağustos 2005 23:01 • #482839
    o oluşturduğunuz hayal gruplarını yaratırsak birkaç tanesi hariç sıçarlar herhalde yani her insanın çok sevdiği bi müzik türü vardır ve hoşuna gitmeyen bi müzik türünü seven adamla aynı gruba koyarsak pek başarılı bi sonuca ulaşmayız herhalde