Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

MAT grubunun YOSUN şarkısını dinleyen var mı?

  • sonicyouth • 19 Şubat 2005 16:45 • #451898
    bence aşmış bir şarkı,sözleri biraz dandik olabilir ama müzik harika dream tv de çıkıyor bu ara,şaşırdım bence çok iyi
  • elff • 19 Şubat 2005 16:48 • #451899
    bende dinledim begendim...
  • irritate1 • 19 Şubat 2005 22:01 • #451971
    ben bu şarkıyı dinledim ve fazlasıyla başarılı buldum klipte güzel olmuş...gelecek vaadeden bi grup
  • divinemusic • 19 Şubat 2005 23:58 • #451990
    Valla kendilerini pulp da izledim, çok sağlamlar. Seyirci de topluyorlar. Böyle devam etsinler, gerisi gelecektir...
  • souls_for_rent • 20 Şubat 2005 09:35 • #452009
    demolarını da yayınladılar zaten (bilmeyenler bilsin diye şeyetim :))
    www.matonline.net e bir bakın bence... barış manço cover'ı gibi gibi çok güzel olmuş... bir de bu arkadaşların eski demoları var... ev kaydı diye... istanbul, neden bilmem diye iki tane daha bomba şarkıları var... ayrıca yakına toplama bir albümde de zannedersem yosun yayınlanacak... çok başarılılar... seviyorum bu adamları...
  • Same inthe end • 20 Şubat 2005 12:37 • #452016
    hakikaten çok guzel bi klip olmuş şarkının da gitarları guzel baya ama sözler falan vasat yine de ilk şarkı için süper heralde.. morveötesinin bilmem kaçıncı albümünde voleyi vurması örneğine bakınız
    bu arada mat gurubu her ctesi pulp barda çıkıyor
    canlı izlemek iteyenler için..
  • angrY • 20 Şubat 2005 14:23 • #452029
    bence müziği böyle giderse iyi yerlere gelebilir!!!
  • grungeforever • 17 Mart 2005 22:31 • #455818
    bende beğendim iş var gibi
  • soV3r3igN • 22 Mart 2005 18:28 • #456593
    şarkı gerçekten güzel umarım mat grubu hak ettiği yere ulaşır...