demolarını da yayınladılar zaten (bilmeyenler bilsin diye şeyetim :))
www.matonline.net e bir bakın bence... barış manço cover'ı gibi gibi çok güzel olmuş... bir de bu arkadaşların eski demoları var... ev kaydı diye... istanbul, neden bilmem diye iki tane daha bomba şarkıları var... ayrıca yakına toplama bir albümde de zannedersem yosun yayınlanacak... çok başarılılar... seviyorum bu adamları...