-
?
-
ya gelmemeye bilirlermiş organizasyon yetersizmiş ama sene sonu kesin bi konser varmış
-
yoktu ama artık var.. izmir'e de geliyorlarmıymış?
-
izmire gelmezler adamların meleketi antalya neden gelsin izmire ama ne güzel müzik yapıyorlar di mi
-
o belli değil ya prisongun şarkılarını nerden indirebilirim
-
şu an nette yayınlamazlar sonra olacakmış
-
ben konserlerini kaydetmeyi düşünüyorum sırf onlar için antalyaya gidicem kirk hammet tan satrianiden falan bile daha iyi solo yazıyolar bu adamlar ama kendilerini niye tanıtmıyolarki?
-
heralde gorillaz gibi ler ama sonradan açıklayacaklarmış kendilerini ama bateristleri de john dolmayandan fena değil hani...
-
bence bateristi o kadar iyi değil yani ogitaristin havasını biraz bozuyo bence daha iyi olmaları lazım gitaristin sololarına ayak uyduramıyo herif sussa daha iyi yani ama yinede grup süper
-
arkadaşım sen ne diosun o kadar iyi ritim tutan biri yok o adama bok atma herkesten iyi davulcu o hem eskiden gitar da çalmış