Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

prisong antalyaya geliyomuş nisanda haberiniz varmıydı?

  • tweeder • 19 Şubat 2005 20:32 • #451920
    ?
  • Attalos • 19 Şubat 2005 20:37 • #451921
    ya gelmemeye bilirlermiş organizasyon yetersizmiş ama sene sonu kesin bi konser varmış
  • oqz • 19 Şubat 2005 20:37 • #451922
    yoktu ama artık var.. izmir'e de geliyorlarmıymış?
  • Attalos • 19 Şubat 2005 20:41 • #451923
    izmire gelmezler adamların meleketi antalya neden gelsin izmire ama ne güzel müzik yapıyorlar di mi
  • tweeder • 19 Şubat 2005 20:41 • #451924
    o belli değil ya prisongun şarkılarını nerden indirebilirim
  • Attalos • 19 Şubat 2005 20:43 • #451925
    şu an nette yayınlamazlar sonra olacakmış
  • tweeder • 19 Şubat 2005 20:45 • #451927
    ben konserlerini kaydetmeyi düşünüyorum sırf onlar için antalyaya gidicem kirk hammet tan satrianiden falan bile daha iyi solo yazıyolar bu adamlar ama kendilerini niye tanıtmıyolarki?
  • Attalos • 19 Şubat 2005 20:47 • #451928
    heralde gorillaz gibi ler ama sonradan açıklayacaklarmış kendilerini ama bateristleri de john dolmayandan fena değil hani...
  • tweeder • 19 Şubat 2005 20:50 • #451930
    bence bateristi o kadar iyi değil yani ogitaristin havasını biraz bozuyo bence daha iyi olmaları lazım gitaristin sololarına ayak uyduramıyo herif sussa daha iyi yani ama yinede grup süper
  • Attalos • 19 Şubat 2005 20:51 • #451931
    arkadaşım sen ne diosun o kadar iyi ritim tutan biri yok o adama bok atma herkesten iyi davulcu o hem eskiden gitar da çalmış