Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İlk zamanlar tadından yenmeyen fakat sonradan yalan olan şarkılar??

  • ordabiyerde • 21 Şubat 2005 16:35 • #452213
    en güncel örnek bir derdim var.Artık benim tek bi derdim var o da bu şarkıyı orada burada her yerde duymamak:)))

    eskilardan da f.d. suyu çıkmıştı ya
  • LordSoth • 21 Şubat 2005 16:37 • #452215
    HARBİDEN bir derdim var bayagı sıktı artık...her yerde mor ve ötesi bu adamlar 10 sene oncede vardı hatta daha iyi parcaları vardı nerdeydi bu kadar insan...
  • düşyılmaz • 21 Şubat 2005 16:37 • #452216
    çok var böyle şarkı..çok..
  • ordabiyerde • 21 Şubat 2005 16:40 • #452218
    e yazın o zaman?
  • düşyılmaz • 21 Şubat 2005 16:46 • #452227
    bikere haluk leventin cok sarkısı böyle
    şimdi halukcular atlar hemen,atlamasınlar,2album öncesine kadar incelmiş olmakla beraber sever takibederdim,ama yok artık..
    --
    sonra bu mor ve ötesi arkadaşlarda tadımlık şarkılar yapıyorlar bana göre.
    --
    teoman,şebnem ferah, hele özlem tekin..

    ism verdim diye terseleme sakın ha,bunların dinlemeye devam edebileceğim şarkıları pek azdır,isim vermek daha kolay oldu bu yüzden..
    yaşar kurt un korku suda böyle dir,ilk albumu dısındakiler hep böyle gibidir cogunlukla
    (((hep kendi adıma söylüyorum))))
    --
    cenk taneri cok severim ama kabak laşan bir şarkısı nı biliyorum,cenk taner sevenler marş ettiler şarkıcağızı
    ''buradan uzaklara''.
    ortaçgilin benimle oynarmızın şarıkısından mesela kendisi bile sıkıldı.
    kızılok un gönül şarkısı.


    ;;;isimlerin sevenleri malum cok,bende severim,ama yeni tazehınç la saldırmayın.

    tekrar söylüyorumİ
    (((hep kendi adıma söylüyorum))))
  • ordabiyerde • 21 Şubat 2005 16:53 • #452233
    tamam ya kalkanları indirebilirsin tehlike geçti :)
  • düşyılmaz • 21 Şubat 2005 17:00 • #452242
    ae abicim istedin yazdım bende :)

    ateşkes tamam :)
  • ordabiyerde • 21 Şubat 2005 17:03 • #452248
    abi hakkaten bazı adamlar acayip gergin bir hava yaratıyorlar sana hak veriyorum doğrusu
  • düşyılmaz • 21 Şubat 2005 17:47 • #452300
    şş.
    tazebitti gerginlik,aman deyim.


    :P
  • çatapat • 21 Şubat 2005 19:49 • #452339
    bring me to life kesinlikle bunun en küsel örnei