Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

en guzel sözleri olan metal parca hangisidir_?

  • obsolate • 21 Ağustos 2005 11:13 • #482148
    Opeth Damnation albümü
  • Mr_Crowley • 21 Ağustos 2005 12:59 • #482177
    Metallica-One
    Megadeth-Holy Wars
    Iron Maiden-Fear of the Dark
    Black Sabbath-War Pigs
    Black Sabbath-Children of the Grave
    Black Sabbath-She's gone
  • sweet_revenge • 21 Ağustos 2005 13:46 • #482213
    megadeth-tears in a vial
  • ecstasy798 • 31 Ağustos 2005 03:25 • #483614
    sözlerde metallicanın üstüne yoktur
    fade to black,one,the unforgiven,until it sleeps sadece aklıma gelenler.söz istiyorsanız metallica'ya bir bakın derim
  • snap666 • 31 Ağustos 2005 12:07 • #483637
    tabi ki metallica-one

    I Can't Remember Anything
    Can't Tell If this Is True or Dream
    Deep down Inside I Feel to Scream
    this Terrible Silence Stops Me
    Now That the var Is Through with Me
    I'm Waking up I Can Not See
    That There Is Not Much Left of Me
    Nothing Is Real but Pain Now

    Hold My Breath as I Wish for Death
    Oh Please God,wake Me

    Back in the Womb its Much Too Real
    in Pumps Life That I must Feel
    but Can't Look Forward to Reveal
    Look to the Time When I'll Live
    Fed Through the Tube That Sticks in Me
    Just like a Wartime Novelty
    Tied to Machines That Make Me Be
    Cut this Life off from Me

    Hold My Breath as I Wish for Death
    Oh Please God,wake Me

    Now the World Is Gone I'm Just One
    Oh God,help Me Hold My Breath as I Wish for Death
    Oh Please God Help Me

    Darkness
    Imprisoning Me
    All That I See
    Absolute Horror
    I Cannot Live
    I Cannot Die
    Trapped in Myself
    Body My Holding Cell

    Landmine
    Has Taken My Sight
    Taken My Speech
    Taken My Hearing
    Taken My Arms
    Taken My Legs
    Taken My Soul
    Left Me with Life in Hell




    arkadaslar,yukarda biyerde savas anlamına gelen ingilizce sozcuk yazılamıyo,pardon,var yazdım.
  • tweeder • 31 Ağustos 2005 12:11 • #483638
    fade to black bence
  • -TeUFeL- • 31 Ağustos 2005 12:17 • #483640
    sanitarium leave me alone METALLİCA
  • snap666 • 31 Ağustos 2005 12:18 • #483641
    ya ona bakarsan unforgiven de var ama ben en cok bunu seviyorum. aslında sevmemin bi nedeni bi miktar savas karsıtı olması.en iyi sarkıları olup olmadıgı tartısılır tabi.
  • rickenbacker • 11 Eylül 2005 19:52 • #484861
    metallica*to live is to die
    metallica*fade to black
    testament*the legacy
    megadeth*a tout le monde
    iron maiden*afraid to shoot strangers
  • re-arranger • 11 Eylül 2005 22:16 • #484875
    metallica*to live is to die


    ???
    evet bence de...
    mesela orion, call of ktulu bunların sözleri süper yaw...