yeni nesil gruplara kaset yapsalar daha fazla para kazanırlar eğer amaç para kazanmaksa.Gençlerin önünü açsınlar gerçi mankenlerde genç ama onlar salak.
Bir kere O mankenlere Ya da gereksiz şahsiyetlere kimse albüm yapmıyor ki.
Onlar kendi paralarıyla bastırıyor ve de Müzik kanallarına yayınlatıyorlar.
Bu sayede Mankenlikten kazandıklarının yanı sıra Etilerde sahne aldıkları her gece için 5.000$-10.000$ (Etine Butuna göre)
Kazandıkları paralarla Sermayelereini de kurtarmış oluyorlar .
Bkz: Petek dinçöz, Adrenalin, Esra Balamir vs...
Artık MP3 ler vs sayesinde yapımcılar ancak böyle ekmek yiyebildiklerinden.Yetenek-Metenek Kimsenin umurunda olmuyor...