Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Mankenlikten Şarkıcılığa geçenler zaten ünlü değilmi onlar yerine...

  • tweeder • 25 Şubat 2005 17:24 • #452959
    yeni nesil gruplara kaset yapsalar daha fazla para kazanırlar eğer amaç para kazanmaksa.Gençlerin önünü açsınlar gerçi mankenlerde genç ama onlar salak.
  • kelle • 25 Şubat 2005 17:37 • #452962
    eet bencede mesela benim gibi genç ve yaşlı yeteneklere parayı verseler biz album yapsak daha iyi olur hem onlar karli cikarlar hemde turk gençliği
  • Single_FACTOR • 25 Şubat 2005 18:00 • #452969
    Bir kere O mankenlere Ya da gereksiz şahsiyetlere kimse albüm yapmıyor ki.
    Onlar kendi paralarıyla bastırıyor ve de Müzik kanallarına yayınlatıyorlar.

    Bu sayede Mankenlikten kazandıklarının yanı sıra Etilerde sahne aldıkları her gece için 5.000$-10.000$ (Etine Butuna göre)
    Kazandıkları paralarla Sermayelereini de kurtarmış oluyorlar .
    Bkz: Petek dinçöz, Adrenalin, Esra Balamir vs...

    Artık MP3 ler vs sayesinde yapımcılar ancak böyle ekmek yiyebildiklerinden.Yetenek-Metenek Kimsenin umurunda olmuyor...
  • marylin • 25 Şubat 2005 18:05 • #452973
    söylenecek tek söy nightwish phantom of the opera.
  • Affedilmeyen • 25 Şubat 2005 21:29 • #452997
    peki şarkıcılar mankenlik yapabilirmi ?
  • ___SURGEON___ • 26 Şubat 2005 16:33 • #453047
    aptal olurlarsa evet
  • Single_FACTOR • 26 Şubat 2005 16:37 • #453048
    Şarkıcılar çok mu akıllı?
  • ___SURGEON___ • 26 Şubat 2005 17:18 • #453057
    sence?