Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

biz heavy-metal yapıyoruz ama gruba isim bulamadık ya...

  • grungeforever • 24 Mart 2005 16:29 • #456899
    onu genelde repçiler yapar ama...
  • X-LoMBaRDo • 24 Mart 2005 16:37 • #456902
    smokinli şebekler nasıl? Şaka arkadaşlar ama...burda isim bulmayı umut etmiyorsunuz dimi?
  • Leprosy • 24 Mart 2005 22:11 • #457033
    Grup ismini burdan birinin bulması saçma olmazmı?Burda sizin şarkı sözlerinizde ne mesaj verdiğiniz müziniğzi çalarken ne hissettiğiniz önemli...
  • PeterPanTy • 25 Mart 2005 01:02 • #457054
    NeoN
  • pearllover • 25 Mart 2005 01:29 • #457055
    NAMZETH olsun bence şimdiden teşekkür ederim :::)))))
  • TurkishMetal • 25 Mart 2005 09:05 • #457059
    neon isimli bir grup vardı zaten.neon olmaz.
  • AYŞA • 25 Mart 2005 09:12 • #457060
    shed blood
    dark room
    mortal
    blind alley ya da bunun türkçesi olan
    çıkmaz sokak
  • begum • 25 Mart 2005 09:40 • #457061
    metal sahne...