İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
biz heavy-metal yapıyoruz ama gruba isim bulamadık ya...
grungeforever
• 24 Mart 2005 16:29 •
#456899
onu genelde repçiler yapar ama...
X-LoMBaRDo
• 24 Mart 2005 16:37 •
#456902
smokinli şebekler nasıl? Şaka arkadaşlar ama...burda isim bulmayı umut etmiyorsunuz dimi?
Leprosy
• 24 Mart 2005 22:11 •
#457033
Grup ismini burdan birinin bulması saçma olmazmı?Burda sizin şarkı sözlerinizde ne mesaj verdiğiniz müziniğzi çalarken ne hissettiğiniz önemli...
PeterPanTy
• 25 Mart 2005 01:02 •
#457054
NeoN
pearllover
• 25 Mart 2005 01:29 •
#457055
NAMZETH olsun bence şimdiden teşekkür ederim :::)))))
TurkishMetal
• 25 Mart 2005 09:05 •
#457059
neon isimli bir grup vardı zaten.neon olmaz.
AYŞA
• 25 Mart 2005 09:12 •
#457060
shed blood
dark room
mortal
blind alley
ya da bunun türkçesi olan
çıkmaz sokak
begum
• 25 Mart 2005 09:40 •
#457061
metal sahne...
«
1
2