Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

türkiyede yapılan rock için ne söyleyebiliriz

  • PiS_KeDi • 30 Mart 2005 12:47 • #457831
    çoğunluk beğenmediği için diyorum gercekten yapan sayısı az da
  • magif • 30 Mart 2005 13:06 • #457834
    bence tam anlamıyla rock yapılmıyor. bunun nedeni ise tabi iki dinleyici.. çünkü Türkiye'de rock dinleyen çok az bir kesim.... bu yüzden insanlar rock yapmaktan kaçıyor tarzlarını değiştiriyor veya yumuşatıyor.(müziği kastediyorum) Bu demek değildir ki Türkiye'de rock yapılmıyor; tabi ki yapılıyor hemde kaliteli denen türden....

    (geldim gördüm ve düzelttim)

    (bu nasıl bir yazıydı yav böyle)

    _________________________________________________________________
    Şimdi ktulu bana Iron Maiden - wasting love gönderiyor.
    dinlicem ve çalmaya çalışıcam....:D
  • karete • 30 Mart 2005 13:13 • #457835
    yapışıyor yazmışın yapılıyor yazcağına :D
  • hunturk • 30 Mart 2005 15:00 • #457853
    çoğu pop-rock
  • Nofx • 30 Mart 2005 17:15 • #457892
    Türkiyede rock müzik yapılmıyor desek yeridir yapılmaya gayret ediliyor..Bakıyorum internetten falan misal amerikadaki programlara conan falan varya orda çıkan grupların haddi hesabı yok..Türkiyede öyle programlar olsa biyerden sonra tıkanır çünkü popüler olarak çok az rock grubu var.
  • Lethe • 30 Mart 2005 17:18 • #457896
    Valla yapanda Var yapmaya calısıpta eline yuzune bulastıran da ... ne diiiim
  • Nofx • 30 Mart 2005 17:29 • #457902
    Valla yapanda Var yapmaya calısıpta eline yuzune bulastıran da ... ne diiiim


    tamamen haklısın..
  • deprofundis • 30 Mart 2005 17:36 • #457905
    çevreden eşten dostan duyduğum kadarıyla bu işi yapan birçok grup varmış!bence de aslında garanti vardır ama ortalıkta gözükmüyorlar ya da gözükemiyorlar!çünkü gerçekten müzik şirketleri ya da organizatörler(istisnalar olabilir)daha çok kendilerine para getirecek gruplarla ilgileniyorlar!gerçek anlamda rock dinleyicisi pek olmayınca adamlar piyasanın istediği gruplara yöneliyorlar!
    arz talep meselesi yani!
  • sırtım ağrıyo • 30 Mart 2005 18:34 • #457924
    güzel gruplar var, arayan bulur, mızmızlanmanın çok manası yok.
  • Emrealpay • 9 Temmuz 2005 17:19 • #477301
    güngeçtikçe iyiye gidiyo bence