-
çoğunluk beğenmediği için diyorum gercekten yapan sayısı az da
-
bence tam anlamıyla rock yapılmıyor. bunun nedeni ise tabi iki dinleyici.. çünkü Türkiye'de rock dinleyen çok az bir kesim.... bu yüzden insanlar rock yapmaktan kaçıyor tarzlarını değiştiriyor veya yumuşatıyor.(müziği kastediyorum) Bu demek değildir ki Türkiye'de rock yapılmıyor; tabi ki yapılıyor hemde kaliteli denen türden....
(geldim gördüm ve düzelttim)
(bu nasıl bir yazıydı yav böyle)
_________________________________________________________________
Şimdi ktulu bana Iron Maiden - wasting love gönderiyor.
dinlicem ve çalmaya çalışıcam....:D
-
yapışıyor yazmışın yapılıyor yazcağına :D
-
çoğu pop-rock
-
Türkiyede rock müzik yapılmıyor desek yeridir yapılmaya gayret ediliyor..Bakıyorum internetten falan misal amerikadaki programlara conan falan varya orda çıkan grupların haddi hesabı yok..Türkiyede öyle programlar olsa biyerden sonra tıkanır çünkü popüler olarak çok az rock grubu var.
-
Valla yapanda Var yapmaya calısıpta eline yuzune bulastıran da ... ne diiiim
-
Valla yapanda Var yapmaya calısıpta eline yuzune bulastıran da ... ne diiiim
tamamen haklısın..
-
çevreden eşten dostan duyduğum kadarıyla bu işi yapan birçok grup varmış!bence de aslında garanti vardır ama ortalıkta gözükmüyorlar ya da gözükemiyorlar!çünkü gerçekten müzik şirketleri ya da organizatörler(istisnalar olabilir)daha çok kendilerine para getirecek gruplarla ilgileniyorlar!gerçek anlamda rock dinleyicisi pek olmayınca adamlar piyasanın istediği gruplara yöneliyorlar!
arz talep meselesi yani!
-
güzel gruplar var, arayan bulur, mızmızlanmanın çok manası yok.
-
güngeçtikçe iyiye gidiyo bence