Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

some kind of moster nisan ayında istanbul film festivalinde.....

  • maximonder • 30 Mart 2005 23:55 • #458005
    ne güseel :P
  • need_a_cure • 31 Mart 2005 10:16 • #458036
    harbi mi acep tarih saat belli olursa bilmek ierim nerde Nerde!!!!!!1
  • TurkishMetal • 31 Mart 2005 14:31 • #458064
    www.biletix.com dan gösterime gireceği sinemaları öğrenebilirsiniz.tarihi tam bilmiyorum ama 9 nisan da sanırım rekse gösterimde
  • craSSa • 31 Mart 2005 22:54 • #458185
    Ticari amaçlı bir film. Tıpkı Load, Reload albümleri gibi. Ama bazı sazanlar atlıcak filme "Ahanda Meteliga filim yapmış haden izleyek hurraaaa" diye.
  • maximonder • 1 Nisan 2005 02:11 • #458219
    arkadaşım metallicanın kendi sitesine yazıyordu sanırım 6-4 nisan olması lazım ama bir de sen bakarsın:)
  • maximonder • 1 Nisan 2005 02:16 • #458221
    sanmıyorum öyle birisinin çıkacağını