Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

offspring in best of unu siz yapsaniz neleri koyardınız...

  • The PuNKiLLeR • 4 Nisan 2005 21:46 • #458856
    arkadaslar 10 sarkılık bir best of offspring i olusturmak sizin elinizde olsaydı neleri koyardınız



    1.gone away
    2.all i want
    3.gotta get away
    4.self esteem
    5.come out and play
    6.defy you
    7.can't get my head around you
    8.hit that
    9.the kids aren't alright
    10.pretty fly
  • feyzasal • 5 Nisan 2005 21:05 • #458965
    hemen hemen seninki gibi ama ben want you bad i de koyardım.belki original prankster da olurdu.
  • pUnKeR • 6 Nisan 2005 00:51 • #459018
    million miles away ide ekliyorum..
  • the_distillers • 6 Nisan 2005 15:16 • #459058
    kesinlikle want you bad!
  • YaWuZ • 6 Nisan 2005 16:13 • #459060
    1-Total İmmortal****
    2-come out and play
    3-Living in chaos
    3-She's got issues
    4-Mota
    5-self esteem
    6-gotta get away
    7-I choose
    8-all I want
    9-Staring at sun
    10-Spare me the details
  • X-LoMBaRDo • 6 Nisan 2005 16:16 • #459061
    bir çok parça var..sığdıramam valla..Offspring i severim..dinlediğim ilk gruptur!