Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Garaj da Manga forumunun 108 Cem Koksal in 4-5 yazi görmesi...

  • vincent vega • 6 Nisan 2005 17:44 • #459075
    Böyle sanmazdim,bizim sinifin yar yar yar söyleyenlerinin türevlerisiniz galiba.
    Cem Koksal,Yavuz Cetin vb gibileri ne ifade eder size acaba?
    Not:Meclis disi sozdur
  • düşyılmaz • 6 Nisan 2005 18:18 • #459081
    ne sandındı??

    hem bana sorarsan,
    manga gibi zırtapozluğun altına yazcak daha cok sey var.

    bazen bazılarına lafa söze hacet olmuyor..
  • pUnKeR • 6 Nisan 2005 19:16 • #459089
    evet bazı insanlara söz söylemek gereksiz. onlar yapmışlar yapacaklarını, bize laf düşmez..
  • mkcervy • 7 Nisan 2005 12:06 • #459164
    forum konusuna cevap:popülerlik (takma o kadar kafana)
    sana cevap:adamları severek dinleriz...
  • X-LoMBaRDo • 7 Nisan 2005 12:12 • #459166
    Çünkü büyük bir çıkış yakalyıp bir anda popüler oldular..

    unutmayın arkadaşlar..;
    Trendlerin peşinden koşarsanız,sonucun başarılı olmayacağını bir çok grupta görüyoruz.Zirveye çabuk çıkanlar,daima erken düşerler..!



    Manga 1 sene sonra muhabbet ararsında ismi geçtiğinde hatırlamayacaksınız bile!
  • somhain • 8 Nisan 2005 20:34 • #459501
    vasat çoğunluk şimdiye kadar iyi olab neyi sevdiki.
    sevinmen lazım aslında salak çoğunlukla aynı şeyleri sevnediğin için.
    ben öyle yapıyorum
  • josf_in • 8 Nisan 2005 23:07 • #459534
    mangaya sadece GÜLERİM!!!
  • blackened13 • 8 Nisan 2005 23:15 • #459535
    ...

    burası türkiye.........
  • josf_in • 8 Nisan 2005 23:22 • #459537
    bkz

    birde yeni çıkan bi gruba benim en sevdiğim grup bayılıyorum hiçbişeye degişmem... vs. ne bu yaa? kimi kandırıyorsunuz?
  • ner • 9 Nisan 2005 04:28 • #459604
    cem köksal forumu için malmsteen forumuna alalım seni. farkları yok zaten.
    yukarı tükürsen bıyık, aşağı tükürsen sakal...