Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

kimsesiz çocuklara bağış konserleri,,ankara garage da

  • nere • 26 Nisan 2005 00:48 • #462079
    evveeet ankara'ya yakışacak 2 günlük festival havasında olan bir bağış konseri..8,9 mayıs ta olması planlanıyor..........ankara'nın sağlam 8 grubu sahne alıyor.... ................ 1.gün:eren kömürlü band,funk a laturka,kaotik,seksendört ....2.gün:suicide,crossfire,magick,tushe... fiyatlar kesinleşmedi ama günlük 5 ytl olur heralde haber veririm bu formu takip edin...bi değişklik olursa da haber veririm..konser ankara garage da oluyor hepinizi beklerizzz
    bu arada ben eren kömürlü böyle bir bağış konserinde yer almaktan dolayı çok mutluyum..ayrıca beni izlemek izleyenler 5 mayıs hacettepe rock şenliğine de gelebilirler......................................................arkadaşlar yukarda bahsettiğim kimsesiz çocuklara bağış konseri İPTAL!!!!!...
  • karete • 26 Nisan 2005 00:51 • #462080
    eren kömürlü band :D
  • düşyılmaz • 26 Nisan 2005 00:51 • #462081
    nerde bu şenlik?hacettepeninki.
    bytepedemi olcak?
  • bigboots • 26 Nisan 2005 00:54 • #462082
    güzel olur yaw yarın da britpop gecesi var garajda..
  • nere • 26 Nisan 2005 00:56 • #462083
    hacettepe rock şenliği beytepe kampüsünde oluyor evet..
  • düşyılmaz • 26 Nisan 2005 00:59 • #462084
    stadda olur yani.
    bakalım, eren kömürlü , izleyelim seni.
    başarılar şimdiden ..
  • nere • 26 Nisan 2005 09:22 • #462096
    hacettepe rock şenliği stadda değil,yeşil vadide yapılıyor(beytepe şenliği)
  • nere • 26 Nisan 2005 09:26 • #462097
    bu arada hacettepe bahar şenliği ile ilgili küçük bir bilgi vereyim,beytepe kampüsün stadda oluyor...1.gün:onur akın,2.gün:athena,3.gün.kenan doğulu veya sezen aksu,4.gün:mercan dede
  • düşyılmaz • 26 Nisan 2005 11:09 • #462110
    ule yeşil vadinin neresinde yapılıyor, orda en fazla piknik yapılır ne şenliği,
    hangi aklı evvel düzenlemiş onu :)
    yeşil vadi ya karşıya geçmk için lazımdır
    ya piknik yapmak için
    ya da açık hava ilişkileri için :)
  • nere • 27 Nisan 2005 00:22 • #462200
    bu konser iptal oldu arkadaşlar..haberiniz olsun ama yine benle magick,crossfire,suicide ayrı bi mekanda düşünülüyor ben size haber veririm