-
kesıme baglı bence album alan kesıme
-
hiç albüm kapağına bakıp kaset veya cd aldınmı??bu kadar önemli işte..
-
tasarımdan dolayı uyuz oldugum var yuh dana dedıklerım var
-
valla içinde "one in a million" gibi bi şarkı olsun, albümün isterse kapağı felan olmasın :) korsan sidi olsun, ya da orjinal de kapağı kaybolmuş olsun, ben alırım
-
ya adam varsın tas plaga okusun dınlemek yeter ama kapaklara kasmaya basladılar son donemde geyık ıste
-
yazdıklarından bir soru çıkartamadım billah.ama cevaplardan kapakla alakalo bişişer sordugunu anladım anca :) af buyur.
kapaksız albümlerim hep diplerde kalır.dinlemem.
dinleyesim gelmez.
öyle öksüz yetim gibi ortalıkta gezen kasetler cd ler..
-
görsel bi olaydır, albümlerin satışlarında hatrı sayılır bir önemi vardır.. her albüm bir kompozisyon olduğuna göre, albüm kapağı da bence bu kompozisyonun bir parçasıdır..
-
bence megadeath ya da ıron maiden gibi bi sembolü olmalı gerçi pek önemli değil ama