Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

bos konusmayan varmı bende dahıl album tasarımı ne kadar onemlı sızce

  • karga13 • 13 Mayıs 2005 16:34 • #465832
    kesıme baglı bence album alan kesıme
  • Nofx • 13 Mayıs 2005 16:39 • #465836
    hiç albüm kapağına bakıp kaset veya cd aldınmı??bu kadar önemli işte..
  • karga13 • 13 Mayıs 2005 16:43 • #465837
    tasarımdan dolayı uyuz oldugum var yuh dana dedıklerım var
  • ibanetze • 13 Mayıs 2005 16:51 • #465841
    valla içinde "one in a million" gibi bi şarkı olsun, albümün isterse kapağı felan olmasın :) korsan sidi olsun, ya da orjinal de kapağı kaybolmuş olsun, ben alırım
  • karga13 • 13 Mayıs 2005 16:56 • #465843
    ya adam varsın tas plaga okusun dınlemek yeter ama kapaklara kasmaya basladılar son donemde geyık ıste
  • düşyılmaz • 13 Mayıs 2005 17:08 • #465844
    yazdıklarından bir soru çıkartamadım billah.ama cevaplardan kapakla alakalo bişişer sordugunu anladım anca :) af buyur.
    kapaksız albümlerim hep diplerde kalır.dinlemem.
    dinleyesim gelmez.
    öyle öksüz yetim gibi ortalıkta gezen kasetler cd ler..
  • bigbooots • 13 Mayıs 2005 17:13 • #465849
    görsel bi olaydır, albümlerin satışlarında hatrı sayılır bir önemi vardır.. her albüm bir kompozisyon olduğuna göre, albüm kapağı da bence bu kompozisyonun bir parçasıdır..
  • Metal milita • 13 Mayıs 2005 17:29 • #465853
    bence megadeath ya da ıron maiden gibi bi sembolü olmalı gerçi pek önemli değil ama